Shit ongi of?

A

Anoniem

Guest
Help!! Kom net van toilet en had zowel in slipje als op papier een nauwelijks zichtbare licht rose afscheiding???!!!! Mijn nod is volgens vorige maand en ovu test vrijdag of zaterdag miss zondag. Word ik nu ongesteld of is er iets anders aan de hand. Heb de hele week al rare buikpijn 's ochtends en andere vreemde dingen. Ook erg moe!!

Pffff dit vind ik heeeel naar gevoel!! Sorry maar geeft zoon onzekerheid bah!! Voel me ook niet lekker fftjes!

Naja lucht in ieder geval op dit!

Lfs

Bedoel je dat je NOD volgende maand is ipv vorige maand? Het lijkt me wel erg vroeg om weer ongesteld te worden. Heb je vorige maand een test gedaan? x

Nee dit weekend Nod als ik uitga van een zelfde cyclus als de vorige maand... Maar is idd paar dagen te vroeg!

Ik hoop voor je dat je ongi uitblijft en je zwanger bent! Toch moet je waarschijnlijk nog een paar daagjes geduld hebben.... Succes!

Ik duim voor je dat het raak is!! Idd nog een paar daagjes geduld!!

Succes!
Liefs ciomama

hoop dat je niet ongi wordt! wil geen hoop koesteren maar kan het ook innestelingsbloeding zijn..?nog paar daagjes dan kkun je testen!duim voor je!
liefs

Het zou zomaar een innestelingsbloeding kunnen zijn als het zo weinig is.... Zou het niet weten...

Sterkte!

Liefs Daisy

ik zou zeggen hou het even in de gaten
hoop voor je dat het hierbij blijft maar het kan helaas ook zijn dat je ongi iets eerder komt
succes met wachten

Terug
Bovenaan