SHIT!!!!!!!!!! SHIT!!!!!!!!!!! SHIT!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
tja dus... werd wakker van de pijnen... ben ongi geworden... precies op mn nod-dag!!!

dus voel me klote,verdrietig,kwaaad,zielig,kut...

ben chaggie,enorm veel pijn, en alles en iedereen is ff negatief nu!!!!

dikke klote zoooi!!!!! ik heb ook NOOOIT es geluk!!!!

hooop dat jullie meer geluk hebben!!!!!!

liefs zielige ik

Hee lieve Cenn,

Even snel een reactie voor ik naar mijn werk ga...
Wat ontzettend kut dat jij ook weer de rode duivels hebt gezien joh!
Zijn we allebei al zolang bezig, jij nog ff langer..  en weer is het niet gelukt
En dan maar weer positief door he...
klotezooi...
Ik heb me er alweer bij neer gelegd...de ongi is volledig doorgezet, heb dus weer niet hoeven testen..Heb nog nooit hoeven testen..Jij wel= ......sorry mijn vraagteken doet het niet..
Vrijdagochtend of dinsdag mag ik naar de dokter en dan gaan  ze bij mij de eerste testjes al doen. DAt wil mijn dokter doen zodat ik voorbereidt bij de gyn kan komen...
Nou lieve meid...heel veel sterkte!
We moeten gewoon weer door...
Heb trouwens je msn adres bij mij toegevoegd...ik mail je vanavond of misschien snel zo nog ff..ligt aan mijn tijd nu...zodat je ook mijn msn hebt.
Dat is mijn echte naam namelijk  en die wil ik niet bekend op internet zitten ...
Zo kunnen we altijd effe alles kwijt bij elkaar!

Liefs Linnepinnie

Jammer! Het is altijd balen als je ontdekt dat het weer niet gelukt is. Ik ken het.
Ik hoop voor je dat het de volgende ronde beter gaat.
Succes.
Groetjes V.

Klote zeg! Maar kop op meid! Nieuwe ronde nieuwe kansen!
Groeten Nicole

Hoi Cenn,

Ik vind erg vervelend voor je meid. EN ik hoop dat vlug lukt OOK bij jullie, jullie verdienen het echt na al die tijd. Ik ga extra hard voor je duimen.

Groetjes van mij

Hee Cenn,

Kom op... tuurlijk is het teleurstellend. Zoals jij je nu uit dat doe ik ook steeds. Alleen wij zijn nog niet eens zo lang bezig (3e ronde). Maar het komt heus goed. Op een dag kun jij je verhaal hier ook kwijt en dan kun je zeggen: "ik ben oooook zwanger!". Dat moment komt heus. Straks wordt het mooi weer en gaan jullie er weer flink tegen aan!

Kop op! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Heitje

Hallo Cenn,

Ook ik ben vandaag ongi geworden naar 22 frustrerende nod dagen. Ik heb geen enkel maal pos. getest dus als ik zwanger was waar ikzelf van overtuigd was is het geen goede zwangerschap geweest. Dus misschien maar beter zo. Maar ja het blijft een ongeloofelijk   K*T gevoel. Dat kan ik niet ontkennen. Ik kan me ook geen voorstelling maken over hoe jij je moet voelen. Maar ik zag dat je je humor nog niet kwijt bent (zie ander onderwerp). En dat ik het belangrijkste van al (+ een lieve vent) Dus samen op naar een volgende ronde.

Veel liefs Nathalie

Hoi Cenn,

Ik ben dan lang niet zo lang bezig als jou en ben al gezegend met een zoontje maar ik vind heel erg voor je. En ik duim iedere dag voor jou en vele anderen dat jullie ook snel zwanger mogen raken.

En geloof me ondanks ik geen ervaring heb met vele teleurstellingen begrijp ik je heel erg goed meid.

Succes.

Liefs van mij

Terug
Bovenaan