Shit! (sorry voor het taalgebruik)

Hoi,

Nou, de opening geeft het denk ik al genoeg aan. Danae heeft ook epilepsie. Welliswaar In een heel lichte vorm, maar al wel aantoonbaar op een EEG. We gaan dus met haar ook starten met medicatie. Meer om te voorkomen dat het erger word, en om te voorkomen dat zij net als Thom een achterstand oploopt. Want die heeft ze gelukkig niet. WS hebben ze dus allebei een erfelijke familiaire vorm. 1 Goed ding daaraan: Vrijwel alle kinderen die die vorm hebben groeien er overheen zonder noemenswaardige schade. Nadeel voor Danae is dat ze een vrouw is. Want het wil nog wel zo zijn dat vrouwen er weer opnieuw last van kunnen krijgen bij hormonale veranderingen. (pubertijd, zwangerschap, overgang) Maar zover kijken we nog niet vooruit. Over 3 maanden terug komen. Kijken of de medicatie lijkt te werken.

Gelukkig ook positief nieuws! Thom is idd aanvalsvrij!!!!! Ze hebben het er over gehad dat als hij 2 jaar lang aanvalsvrij is, ze de medicatie gaan afbouwen. Dus dat was wel fijn om te horen. Voorlopig even geen nare onderzoeken en prikken voor hem.

Groetjes, Cathy

Gatsie meid, ik had nog zo gehoopt dat je met Danae niet in de MMM zou belanden. Gelukkig ben je wel zelf op tijd geweest met aan de bel trekken en kan ze nu al starten met medicatie.
En super dat Thom nu niet meer zo vaak hoeft! Kan Danae niet onder invloed van hormonen minder last krijgen? Ik heb een nicht met epilepsie en die heeft tijdens haar zwangerschappen minder last gehad dan normaal. Ze heeft wel een heftige vorm, mag geen autorijden e.d.

Sterkte, want het is toch wel weer iets wat je moet verwerken.

Liefs KOra

He meid,
Wat een tegenvaller! Gelukkig inderdaad dat je er zelf zo alert op was, zo zie je maar weer dat niks boven het moederinstinct gaat.
Wel heel goed nieuws dan Thom nu aanvalsvrij is, er zal een last van jullie af zijn gevallen.
Sterkte!

Liefs Rianne

Getver Cathy, dat is echt balen. Zo zie je het allemaal niet voor je. Gelukkig kan er met medicijnen al heel wat bereikt worden. Ik wens jullie sterkte toe.

Martine

Hallo Cathy,

Juliie hebben en moeten al zoveel meemaken. Dit is natuurlijk weer een flinke tegenvaller. Gelukkig gaat het met Thom de goede kant op.

Ik wens je wat licht
in momenten van zorgen
Ik wens je  goede hoop
op de toekomst en morgen
Ik wens je wat zachtheid
als gedachten te zwart zijn....!

Groeten pinklady

Nou zeg!! Dat is een flinke tegenvaller. 'Gelukkig' zijn jullie door Thom's epilepsie goed op de hoogte. Nu vind ik het ECHT de hoogste tijd voor leuke dingen. Een vakantie naar Portugal bijvoorbeeld.

Sterkte met het verwerken, meid. En een knuffel voor Danae.

Sabrina

shit cathy!!!

Wat balen!!! Wel fijn dat ze er nu snel genoeg bij zijn....maar toch, een hele tegenslag (alsof jullie die niet al genoeg gehad hebben)

Wel fijn van thom, hopen dat het zo doorgaat.

groetjes janine

Terug
Bovenaan