Shit wat een kl*te nacht!

Hoi meiden,

Wat een kl*te nacht heb ik afgelopen nacht gehad zeg, ik had al de hele dag last van krampen en die buik wordt echt zwaar! Mijn baby is in één keer wel heel erg hard in het indalen, broeken die vorige week nog lekker zaten zitten nu ineens strak op mijn bovenbenen(?) Tot overmaat van ramp is mijn zoontje ook nog eens zwak ziek en misselijk, de hele nacht hebben mijn man en ik met hem lopen sjouwen omdat hij ontroostbaar was. Op een gegeven moment zat mijn man met een huilende vrouw en een huilende zoon (arme, arme vent) soms kan je kind zo ziek zijn dat je gewoon niet meer weet wat je moet doen en met een dikke buik en gierende hormonen erbij valt het helemaal zwaar! Vandaag toch maar even naar de weekendarts geweest want na tig zetpillen en huilbuien weet je het als ouders ook niet meer, hij had enorme blazen in zijn mond en die doen natuurlijk ontzettend pijn nu heeft hij een verdovend medicijn gekregen zodat hij in ieder geval kan drinken.  Onze zoon  ligt nu lekker te slapen en manlief en ik lopen bekaf door het huis, owww wat zou ik graag willen bevallen dat is één letterlijke last minder! Sorry voor het klagen maar ik moest het  even kwijt!

Groetjes,

Puk

Hier gelukkig geen ziek kind, hopelijk is je mannetje inmiddels al weer een beetje aan het opknappen.
Ook hier zijn de nachten niet super, om een of andere reden gaat de helft van mijn lichaam waar ik op lig (linker of rechterzij) slapen, heel vervelend zeker als je er 's nachts minimaal 4 keer uit moet om te plassen. Moet eerst op mijn rand van het bed zitten om te wachten tot de slaap uit mijn arm en been is. VK heeft mij het advies gegeven om voor betere nachten een paracetamolletje in te nemen voor het slapen gaan. Ik zelf voel daar weinig voor, paracetamol is naar mijn mening een pijnstiller, en pijn heb ik niet.  Och modderen gewoon lekker verder.....
Succes!!!

Sjee wat balen zeg...
Dat hakt er ff flink in zo een nachtje met een ziek kind.
Wel slim dat je ff naar de huisarts bent geweest.
Ga zelf toch ook ff lekker liggen... Je zult het vast nodig hebben...

Hou je taai meid!

grtjs mama Peet

Hè, wat balen! Ik hoop dat je zoontje snel beter wordt, jullie vannacht héél lekker slapen en dat de kleine niet al te lang op zich laat wachten!

Groetjes, Kaskes

Terug
Bovenaan