Shit!! Weer ongi, op naar ronde 8...

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Wilde het even kwijt...
Ben vandaag weer ongi geworden, ik had ook al weer nergens op gerekend hoor, maar toch weer balen!
Nou ja, maar weer op naar de volgende ronde (we zijn sinds eind november 2005 bezig)...

Groetjes, Jelka

Hoi Jelka,

Hé die stomme rode duivels ook!!!
Ja das weer kl#te, maar hopelijk lukt het de volgende ronde wel!!!
Heel veel succes hé!!!!

Liefs Sandy

Hoi,

Al reken je nergens op, de teleurstelling wordt er niet minder door.

Groetjes Andrea 10de ronde 2de kindje

Gadverdamme meid, ik weet hoe je je voelt. Ik ben gisteren ongie geworden en wij gaan ook voor ronde 8. Moet zeggen dat ik zwaar teleurgesteld was, maar dat het gevoel gelukkig niet langer duurt dan een dag. Ik heb nu echt iets van nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik vind 8 trouwens toch een mooier getal dan 7. Ronde 8 wordt onze ronde!!!!! Succes!

Groetje van Muisje

GRRRR die rot duivels. Maar ja nieuwe ronde, nieuwe kansen. Begin nou net aan ronde 3 dus hopelijk is het dit keer raak. Ik hoop dat je deze ronde meer geluk hebt en dat je snel zwanger mag zijn,

Liefs Linda

heyyyyyyyyy jelka ik zit helaas ook in hetzelfde schuitje als jou,ik ga nu op naar ronde 9 ben net ongi geweest en komende week weer klussen en wie weet dan wel raak!!!!!!!!!! zou alvast een mooi huwelijkscadeau zijn!!!!!!!!!!! dromen mag he hihihi ik wens je veel succes meid!!!!!!!!!!! groetjes miranda

Terug
Bovenaan