Shit.......

Nou meiden, hier maar weer even een berichtje van mij....ben vanmorgen ongi geworden, na 45 dagen. Ik voelde het gisteravond al aankomen, voel me zo rot! Ik had toch nog steeds een beetje hoop, maar het is nu weer heel harde realiteit geworden! Ik ga a.s. dinsdag gelijk naar de huisarts, want toen ik een aantal maanden geleden vertelde dat ik zulke lange cyclussen had, zei hij dat ik nog een maand of 4 moest aankijken en dan terug mocht komen als het nog steeds zo ging. Ik heb op deze manier geen eerlijke kans en we kunnen zo nog wel een jaar aanrommelen voordat ik naar de gyn mag, maar ws. heb ik niet eens een eisprong met deze lange cyclussen. Ik hoop dat hij me verder kan helpen want zo vind ik het zo oneerlijk! Ik hou jullie op de hoogte, snik snik van Anke
 
Wat is dat balen zeg! Je blijft natuurlijk toch tot het laatste moment hopen dat er toch een wondertje geschiedt.

Ik zou als ik jou was zeker naar de huisarts gaan, wellicht dat je door een aantal onderzoeken toch wat meer zekerheid krijgt!

Kom op, meid, ooit gaat het ook bij jullie lukken!

Liefs en sterkte, Juul
 
he wat jammer nou ,maar geef de moed niet op na anderhalf jaar eindelijk een plusje,ik had de hele tijd periodes van 35 dagen of langer en soms 28 /29 gdn nu liep ik sinds afgelopen maand bij de gynecoloog en ben ik in een keer zwanger ,mischien door de stress en mischien de gedachte dat je niet zwanger kon worden dat het elke ker niet lukte,veel sterkte eens komt de tijd
 
Hoi meid,

Wat vervelend voor je die teleurstelling. Ik duim voor je dat het
gynbezoek voor jou letterlijk vruchten af gaat werpen. Heel veel succes, laat de moed niet zakken, hoe moeilijk dat ook klinkt.

Gr jouw naamgenoot Anke2
 
Hoi Anke,

Ontzettend balen weer he!! Ik zou als ik jou was inderdaad naar je ha gaan voor een verwijsbrief, want ik heb ook van die lange cyclessen en dus geen eisprong! Ik zeg niet dat dat bij jou ook het geval is, maar het kan wel!! Ik zou het in ieder geval even na laten kijken, want het is gewoon erg frustrerend!!!!

Liefs moi xxx
 
Balen hoor, maar een lange cyclus is niet noodzakelijk ongezond volgens mij. Ik heb ook vaak lange cycli en ben inmiddels zwanger van tweede (tijdens zo'n lange cyclus gebeurd trouwens). Hoe weet je dat je geen eisprong hebt? Heb je getemperatuurt of een ovulatietest gebruikt?
Wist je dat je je cyclus ten gunste kan beinvloeden door het eten van bepaalde vitaminen en mineralen? (hielp bij mij wel). Lees "het vruchtbaarheidsdieet" maar eens. Het uitgangspunt van dat boek is dat moderne mensen door hun manier van leven en eten eigenlijk aan een soort ondervoeding lijden omdat ze van bepaalde stoffen veel te veel binnenkrijgen (bv. cafeine) en van andere veel te weinig, (vitamine E en B6). Dit is makkelijk aan te passen.
Succes in ieder geval en laat je koppie niet hangen.
 
Terug
Bovenaan