SHIT!!!!

A

Anoniem

Guest
Weer mis, vandaag ongesteld geworden. Ooooh, wat baal ik.  Ik had er echt een goed gevoel over, op de juiste momenten geklust en zeeeeer regelmatig. Dus ik dacht dat het echt was gelukt. Maar goed, we gaan nu dus voor ronde 4! Ik weet het, ik mag niet klagen, maar toch.....het gaat toch even door je gedachten of er misschien iets mis is. Bij de eerste was het de eerste keer raak, dus waarom nu niet. Toch lekker dat je hier even kunt zeuren!!!!

Ik wil iedereeen in ieder geval  hele fijne kerstdagen wensen!!!!

Mir

Hoi Mir,
Balen zeg, ik herken je gevoel heel erg....weer niet gelukt, zal er iets mis met me zijn. We zullen geduld moeten hebben en laat dat nou niet mijn sterkste punt zijn.

Heel veel succes met je volgende poging(en)
Liefs Rene

mir 30 we gaan gelijk op, ik ook straks voor ronde 4 ( oud en nieuw klussen geblazen) en ook voor een 2e.Je weet in ieder geval dat het kan,dat scheelt.
Ik las laats ergens dat van de bevruchte eicellen zich maar 30 % innestelt,dus hoezeer je ook "goed"klust,het hoeft niet altijd raak te zijn.
In ieder geval succes en hopelijk wel fijne feestdagen , nicolette

Hoi Mir..

ook al zijn we nog maar 'kort' bezig (ik ga nu ronde 3 in) het is toch elke keer een teleurstelling he... Hopelijk begint 2006 extra goed en is het wel raak! Succes..

liefs
Natas

Bedankt voor jullie reacties. Dat doet toch effe goed!

Mir

Terug
Bovenaan