SHIT!!

A

Anoniem

Guest
Zoals de titel al zegt... SHIT!!!
Ik ben helaas vanmorgen ongesteld geworden....  Ik wist de afgelopen dagen gewoon niet meer welke cyclus ik aan moest houden; 28, 31 of 39 dagen... ZUCHT!! Dacht van de week; "Als ik van het weekend niet ongesteld ben, ga ik testen...". Ik had ontzettend last van mijn borsten en was af en toe ook wat misselijk. Wat kan een lichaam je toch voor de gek houden zeg!! Ik heb het even nageteld en 22 juli was de 1e dag van mijn laatste menstruatie. Welke cyclus moet ik nu aanhouden?? Want ik weet nu ook niet op welke dag ik weer moet/kan beginnen met de ovulatietesten...
We gaan dus nu ronde 7 in....  Maar 7 is een geluksgetal, dus wie weet !!

als ik goed heb geteld heb je de afgelopen cyclus er een van 37 dagen gehad? Balen he, als dat zo onregelmatig is! Ik had dat ook heel erg in het begin, daarom vond ik die ovulatietesten zo fijn. Niet eens alleen om te weten wanneer je moet klussen, maar ook om te berekenen wanneer ik weer ongesteld zou kunnen worden. Hedt gaf mij wel rust.

De zevende ronde moet m dan gaan worden!! Heel veel sterkte met het balen en ongesteld zijn

Liefs, Kim

Nou weet je.... Ik was altijd regelmatig ongesteld, om de 28 dagen!! Ik kon er de klok op gelijk zetten en ik werd gewoon ongesteld. Ging ook nooit overtijd. Maar sinds wij begonnen zijn met de ovulatietesten, ben ik hééél erg onregelmatig!! De 1e keer ging ik 11 dagen overtijd en heb ik dus nu een cyclus van 39 dagen aangehouden... Ik wist het ook niet meer. Ik ben nu dus weer "iets" eerder ongesteld geworden en ik weet gewoon ff niet meer, wat ik aan moet/kan houden....
Mij geeft het in ieder geval nog geen rust!!

P.s. jeetje wat ben ik toch huilerig... hormonen zeker???

hmm, vreemd jah. Je zou bijna zeggen dat het aan die ovulatietesten ligt .

Ik hoop dat het snel regelmatiger is, anders duurt zo'n ronde ook zo verschrikkelijk lang! Sterkte!

Ehmm... is er niemand die mij even wil helpen??
Ik heb namelijk geen idee wanneer ik nu weer moet beginnen met de ovulatietesten...

Misschien is het een idee om deze maand geen ovulatie testen te gebruiken en gewoon goed op je lichaam te letten.
Bijvoorbeeld of je wat meer afscheiding hebt op bepaalde dagen.

Leer rustig je lichaam kennen, daar heb je meer aan dan aan ovulatietesten.

Terug
Bovenaan