SHIT.................

Goedemorgen meiden sorry voor het kopje.
Maar zo voel ik me op dit moment. Gisteren is een vriendin van ons bevallen en ik ben heel blij voor hun dat ze een gezond kindje hebben maar het roept ook een heleboel emoties op (en dat had ik niet verwacht). Ik ben echt verdrietig en boos waarom hun wel een wij niet. Niet boos op hen maar gewoon op, tja wie eigenlijk, gewoon op iemand. (stom he). Maar misschien komt dat ook omdat hun snel zwanger waren, zij de hele zwangerschap met een lang gezicht heeft doorlopen omdat ze het zwanger zijn echt niet leuk vond, en nu in een zucht en een scheet bevalt. Tja sommige hebben ook alles he en een ander niks.....Ik ben een beetje bang zal het geluk ook onze kant op komen? Meiden sorry voor mijn gemopper maar ik voel me gewoon effe SHIT.....

Liefs Molly.

Hoi Molly,

Ohhhh wat herken ik de emotie die je omschrijft.... Ik heb deze week ook een aantal zware dagen gehad... Ik verwacht mijn nod ongeveer de 23e.... pfff wachten, wachten, wachten....

We mogen de moed niet veliezen meid!!!

Liefs Lill

Ik was 2 weken geleden op kraamvisite bij een vriendin en ik ben huilend naar huis gereden. Ik gun het hun echt van harte maar de gedachte dat ik dit misschien nooit mee ga maken kan ik moeilijk verdragen. We moeten maar hoop houden meiden.

veel liefs
Marielle

Hai Molly,

Hoe is het nu met je? Iets beter??? Ik hoop het van harte en jou tijd moet nu toch wel eens gaan aanbreken!!!

Ik kom af en toe nog ff checken hier dus hou je in de gaten hahahahahaha.

Laat het gevoel toe en sluit het af met een lach. En pak je moed dan weer bijelkaar om verder te gaan.

Ik bid nog steeds maar denk daarin ook aan jou en Inge!

Veel sterkte en veel liefs,
Claudy

Lieve Molly,

Meid, het is zo herkenbaar!
Het is ook gezond dat je dit voelt, dus geef je over aan dat gevoel het is terecht! Ik kan ook vaak slecht tegen die oneerlijkheid, waarom bij hen wel en bij jou niet...
Hopelijk gaat voor jou eind oktober het traject in, tegelijk met mijn 1e IVF.

Meis, hou de moed erin he, kop op!

Liefs van Suus

Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve woorden, het gaat nu wel weer en probeer inderdaad vol goede moed weer door te gaan......! Ik moet ook eerlijk bekennen nu de donkere dagen weer aanbreken ik het ook moeilijker vind allemaal dan in de zomer. In de zomer lekker buiten zijn genieten van alles in de winter leef je meer binnen en naar mijn idee meer tijd om na te denken. Maar van de enkele mooie dag die we nog hebben genieten we dus maar.

Meiden jullie ook allemaal kop op, en succes natuurlijk.

Liefs Molly.

Terug
Bovenaan