shit!

Nou....volgens mij ben ik ongesteld aan het worden...
shit shit shit, ik ben echt zooooooooo kwaad. en verdrietig ook. en ook nog es veel te vroeg.
Volgens het zkhs kan het zijn dat ik toch zw ben en dat het weer stopt zeg maar...maar ik geloof er niet zo in.
Aaaaaaaaaaaargh...
Ik heb me zelf ook HELEMAAL gek gemaakt (zie vorige bericht, ik schaam me nu dood)...maar ik weet niet hoe ik het anders moet doen.
Wie weet raad?
een gefrustreerd en boos Truitje :-(

Hoi Truitje,

He, wat naar voor je. Ik maak mezelf ook altijd helemaal gek. Ik zou willen dat ik je goede raad kon geven, dat zou betekenen dat ik mezelf ook kon helpen. Het enige wat ik kan zeggen is: HOUD MOET!!! Doe ik ook.

Vandaag had ik ongesteld moeten worden maar nog steeds niets. Het is onze laatste hoop om zonder artsen zwanger te worden, volgende week namelijk voor het eerst naar de gyn. Ik ben ook misselijk en zo, maar ik voel me ook grieperig. Daar geef ik de schuld dan maar aan. Bij alles wat ik voel denk ik.. ach, het kwam door die wijn van gister, of..ik ben verkouden of.. had ik maar eerder moeten gaan slapen of..mijn bortsen doen zeer dus ik moet ongesteld worden.
Ik verzin dus al die 'offen' en dat helpt wel een beetje. Misschien kun je die tip wel gebruiken.

Veel sterkte meid, en ik hoop voor je dat die rode duiveltjes niet doorzetten.

Liefs, Wen.

Terug
Bovenaan