SHIT !!!!!!!

A

Anoniem

Guest

Hoi Mama's,

Altijd die leuke nieuwe fases die ze in gaan.. Ook enig dat Kay het nu ineens leuk vind om naar zijn billen of plassertje te grijpen als hij zich helemaal heeft onder gepoept!

Het is dan gelijk aan die smerige billen zitten en dan zo'n giegel lachje erbij. Ja,.. kan me voorstellen dat dat poepbillen grappig aanvoelen! Maar ik zit ermee! Het is dus op tijd naar handjes grijpen en sneeeeeel vegen hahaha.. Krijg er dan toch uiteindelijk samen met Kay de slappe lach van.
Maar het is soms echt te goor voor woorden,.. En wat ik hier al vaker heb gehoord; Ik haat die kidneybonen!! haha..

Hebben jullie ook van die "SHIT" momenten?

Esmé mv Kay

Hahahaha, nee, hier nog niet, maar mag ik wel even om jou lachen??
Mag jij om mij lachen als Stef dat heeft uitgevonden....

Liefs Annet

Ja dat mag,.. want moet er zelf ook steeds opnieuw om lachen!! haha..

en juist die kidneybonen vinden ze zo lekker

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Ja hier ook een echte vent (constant aan zijn plasser zitten). Maar: nu geef ik hem bij het verschonen iets in zijn handen en....probleem opgelost!!!

Ja, hier nog zo'n grijpertje. Wat ik nu doe is het volgende: ik geef hem eerst wat in zijn handen om mee te spelen. En vervolgens snel een billendoekje op zijn piemeltje als ik de luier open doe, want daar grijpt hij dan nog steeds naar. Dat doekje gooit ie dan weg en gaat dan met zijn speeltje spelen. Kan ik tenminste rustig zijn billen schoonmaken!

Maar het is zeker lachwekkend en smerig!

Groetjes,
mama van Tijs

Hoi,

Chelsey doet het ook sinds een paar dagen, zo met haar handen naar haar vieze billen, hihi, ik kan er ook wel om lachen, nu wordt het dus eerst billen en dan handen schoonmaken, alsof we niks te doen hebben toch, haha.

Groetjes Elise

Hahahaha toevallig greep Hjerre vandaag voor het eerst aan zijn piemeltje. En trekken omdat ding omhoog te krijgen om te bekijken. Dat dat dingetje er nog aan zit. Hahahahaha. Poepluiers vindt hij ook reuze interessant, maar dat mag echt niet van mama...

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan