shitdag!

Hoi meiden,

Ik had vandaag een shitdag!
met mij gaat alles goed maar met mijn hond niet.
Vanmiddag kwam ik thuis aangereden op het erf liet mijn schoonvader de honden los
zag mij niet aankomen en toen vloog 1 van de 2 voor de auto. Ik schrok me rot had haar geraakt bij de poot. Mijn schoonva en ik schrokken ons te pletter gelijk de dierenarts gebeld en er heen gegaan. Heeft haar voorpootje flink beschadigd. 1 teen moest geamputeerd worden en de rest gehecht. nu ligt ze zielig  binnen op de groot kan amper staan op de pootjes.
Dacht bij mij zelf ohe waarom moet dit nou weer gebeuren.
Maar haar pootje kon verder gelukkig behouden worden.
Sorry maar moest ff mijn verhaal kwijt was zo .

Groetjes astrid

Ach meid,

Wat zul jij je nu naar voelen! Je kunt er helemaal niks aan doen. Wat zielig voor je hond. Vertroetel hem/haar maar lekker. Dat kunnen jullie nu vast allebei wel even gebruiken. Hopelijk gaat het gauw weer beter met de hond (en met jou natuurlijk ook!)

Groetjes, Kat  

Ach jeetje!! EN nu voel je je natuurlijk ook nog hardstikke schuldig zeker?? Niet doen hoor!! Met het beestje komt het allemaal wel weer goed, gewoon een beetje een shit zooi op het verkeerde moment!! Honden kunnen zich gelukkig heel goed aanpassen!! Geef hem maar een flinke knuffel van mij!!

groetjes Patricia

Hallo meiden,

bedankt voor jullie berichtjes voor ons hondje. Ze heeft de knuffels met liefde ontvangen hoor!!.   Met haar gaat het redelijk goed vanmiddag weer naar de dierenarts controle.
Maar wat denk je nu heeft vrouwtje ook last van haar teen moet zo naar de HA.
Ze zeggen wel eens zo baasje zo hondje maar je zou het haast denken.
Hoop dat er niks ergs is. Want ik moet van het weekend veel werken

groetjes astrid

Hi Astrid,

Gatver wat voel je je dan schuldig hè?! Nou ja je kunt er natuurlijk niets aan doen, koop een extra lekker bot voor je hondje en verwen d'r maar lekker.

Niet te druk maken het is gelukkig nog best goed afgelopen.

Groetjes,
Daantje

Terug
Bovenaan