shittttttttt nee toch???

Ik heb net bloed verloren, het is best veel alleen met afvegen,.....is dit innestelingsbloed of iets wat ik niet wil???Dokter gebeld maar kan alleen maar afwachten.Hoe kom je er nou achter of je nou nog zwanger bent of niet????Met de andere 4 heb ik geen innestelingsbloed gehad, bij mij weten.Heeft iemand hier ervaring mee????Helppppppppppppppp
 
Hi, Ik heb tussen de 5 en de 10 weken alleen maar bloedverlies gehad! Zowel oud dus donker al vers bloed en licht roze afscheiding gehad. Ik heb me onwijs veel zorgen gemaakt. Ik heb werkelijk alles laten onderzoeken. Ik had alleen nooit krampen en verloor geen stolsels. Probeer hoe moeilijk het ook is rustig te blijven zolang je geen stolsels of stukjes verliest en krampen hebt!! En dus bleek alles goed te gaan. Ik ben inmiddels 17 weken zwanger en het kindje doet het super. Veel meiden die zwanger zijn verliezen nu eenmaal bloed. Zonder dat er een reden voor is. Ik had zelfs een keer zoveel vers bloed verloren in de winkel dat het zo door mijn broek heen kwam, hopelijk heb ik je iets gerust kunnen stellen. Succes meid!!! Liefs
 
Dit berichtje doet me echt super goed!!!!Vooral de laatste 2 regels.Zit nu te huilen achter mn pc,...weet me geen raad, wat was het bij jou dan die bloeding???Ik had net ook een hele vlek bloed in mn onderbroek!!!Maaar nog geen stolsels en ook nog geen krampen!heb voor zekerheid maar maandverbandje aan gedaan om het in de gaten te houden.....wish me luck, voel me zo verdrietig en man is zo crue,..wil verloskundige bellen, hij zegt dat die toch niks kunnen doen,...dus aan hem heb ik ook niks!
 
Ik heb bij beide zwangerschappen regelmatig flink bloedverlies gehad. Ik heb ook 3 miskramen gehad maar die gingen wel gepaard met veel buikpijn. (2 daarvan, 3e niks van gemerkt en geen bloedverlies) Het vervelende is dat je inderdaad niets anders kan dan afwachten. Echo heeft nog geen nut en ze kunnen je niks geven om het te voorkomen als het mis zou gaan.
 
het is heel vervelend en onzeker maar je moet echt afwachten..je weet niet wat het betekend, kan alle kanten opgaan..ik was in januari dit jaar zwanger, en op geven moment bruine afscheiding wat bloed werd..ik heb ook 10x aan de telefoon gehangen maar omdat alles zo pril is kunnen ze niets doen.
als het vruchtje goed is blijft het zitten, zo niet dan word het afgestoten door je lichaam, helemaal niets aan te doen, hoe erg het ook is, het vruchtje was niet in orde dus had er ook geen gezond kindje gekomen..
succes meid en ik hoop dat het blijft zitten voor je..ik weet hoe je je voelt..
 
hey meid,

wat een akelig bericht. Ik heb in november 2008 precies hetzelfde gehad als jij. Constante twijfel over testen, want die werden maar niet donkerder. Na een paar dagen bloedverlies. Bij mij is het toen mis gegaan. na 2 weken op de echo was er niks te zien. Ga er dus vanuit dat de kans ook aanwezig is dat het echt niet goed is. stel je in op een teleurstelling. Of je bloedverlies moet nu ineens stoppen. Dan is er nog hoop, maar als je blijft bloeden moet je er rekening mee houden dan het fout is. er zijn niet veel vrouwen die veel bloeden en zwanger blijven. Dat is er maar een enkeling.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar de verhalen hierboven zijn zo hoopgevend terwijl het wel uitzonderingen zijn. ik hoop dat jij ook zo'n uitzondering bent natuurlijk.

Veel sterkte ik weet hoe naar het is en hoe onzeker het is. Maar ga er vanuit dat het mis is, dan kan het straks alleen maar meevallen en heb je niet die extra teleurstelling.

Knuffel!
 
Hoi angel, als er iets is dat ik heb geleerd van het lezen van ervaringen op het forum is dat het bij iedereen anders is. Het bloedverlies kan verschillende oorzaken hebben. Het belangrijkste is je instelling nu. Bereid je psychisch voor op het feit dat de zwangerschap door kan gaan, of voortijdig wordt afgebroken, maar het belangrijkste is dat je niet in de stress schiet. Mocht het mis gaan, dan is dat niet het einde. Zorg dat je hier zo stress-vrij en positief mogelijk door heen gaat, hoe moeilijk het ook is, voor je toekomistige kindje. Teveel stress is namelijk ook niet goed voor je kindje.

Sterkte!
 
Terug
Bovenaan