SHOCK... Allemaal dichterbij dan ik dacht...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

mijn nieuwe semester van mijn studie is net weer begonnen en dus zat ik net braaf te leren... Begint mn beeb met zn gym oefeningen en ik begin opeens af te dwalen met mn gedachten, wat er nog moet gebeuren voordat alles klaar is voor dit kleintje, voor mn studie enz...
En opeens kwam bij mij het besef: BEN VANDAAG PRECIES  33W ZWANGER!!!
Dus officieel nog maar 7 weekjes; das minder dan 2 maanden... Maar hij/zij mag ook al over 4! weekjes komen... das een maandje... 30 dagen.... SLIK!!!
Het komt wel erg dichtbij.... En ik was alleen maar bezig met mn studie en planningen maken.... Mn ledikantje zit nog niet eens in elkaar!!!

Zal mn vriend maar meteen aan het werk zetten wanneer hij terugkomt van de speeltuin met mn zoontje....

Gaat het voor jullie ook opeens zo hard????

Liefs Nika in shock...  

haha ben je zo van de kaart ervan? ik ben over 5 dagen ook 33 wkn maar ik zie het juist niet zoals jij doet...ik denk juist van: pfff nu 7 wkn!! De schopjes beginnen nu pijn te doen en ik word onwijs misselijk savonds als hij druk is dus ik vind 7 weken nog te lang haha en ik ben natuurlijk ook erg nieuwsgierig naar hoe de kleine er uit ziet.

En ledikantje staat zo in elkaar toch ;) dus je hebt nog een hele maand om alles af te krijgen en daarna is het afwachten geblazen :D

Maar zoals ik begreep heb jij al een zoontje he?? daar heb je natuurlijk ook je handen vol aan dus voor jou vliegen die weken natuurlijk voorbij!

Succes nog even :)

angela

Ja, idd, mijn zoontje is nu drie en vraagt om veel aandacht!
Daarnaast heb ik een moeder die aan het revalideren is van de kanker en ook de nodige aandacht vraagt en dan heb ik mijn studie nog...
Dus: druk druk druk en nog eens druk!
Bij mijn zoontje had ik het een stuk rustiger en kon ik ook niet wachten...
Natuurlijk ben ik heel benieuwd naar dit kleine wezentje en ik kijk er dan ook naar uit om hem/haar in mijn armen te houden.... Maar deze hele zwangerschap lijkt al zo snel te gaan: de 20w echo lijkt wel gisteren... (behalve dan dat t een stuk zwaarder is allemaal...)
Ik moet gewoon teveel van mezelf en ben wel eens bang dat ik daardoor niet genoeg van deze zwangerschap geniet!

Ach, hoe we het ook bekijken: het aftellen is begonnen en het grootste deel van onze zwangerschap zit er alweer op!

Sterkte met de laatste weekjes!!!

Liefs Nika

Ik hoef maximaal nog maar 5 weken..... De twins worden uiterlijk met 38 weken met een ks gehaald maar misschien dienen ze zich eerder aan. De meeste twins komen tussen de 36 en 38 weken dus als je het zo bekijkt is het voor mij minimaal nog 3 en maximaal nog 5.....

groet,
Jinny

Ja...spannend nu het toch allemaal dichterbij komt.
Ik zit af en toe ook op de september en oktober forum mee te kijken en dan zie je al verschillende geboortens.
En de volgende zijn toch echt WIJ....
Hoop het nog een fiks aantal weken te mogen uitdragen maar heb toch wel een klein beetje in m'n achterhoofd dat het ook zo gebeurt kan zijn met de zwangerschap.
Mijn eerste wou namelijk al met ruim 33 weken komen en is uiteindelijk (mede dankzij rust en weeenremmers) met 36 weken geboren. Dus als je het zo bekijkt dan gaan de laatste weekjes nu toch echt tellen...maar we gaan ervan uit dat deze beeb nog eventjes lekker blijft zitten.
Meiden, veel succes nog de laatste weekjes. Geniet er nog lekker van want vind het toch ook wel heel bijzonder om zwanger te zijn en het is eigenlijk ook dan maar toch weer zo voorbij.

Mams79

Terug
Bovenaan