Shock weer zwanger

Goedemorgen iedereen,

Aangezien ik over tijd was , toch maar besloten een test te doen. En deze is positief!
Grote shock! We hebben een baby van 6 maanden en daar hebben we 2 jaar over gedaan.
Nu 1 x onveilig ( weet dat het kan gebeuren) en het is raak.
Vorige keer was ik zo blij en nu compleet in shock. En ben ik bang .
Hoe zwaar zal het worden in de zwangerschap enz enz?
Het is hartstikke welkom want de bedoeling was om volgend jaar te gaan proberen. Het is alleen zo snel.
En aangezien we vanavond kerst gaan vieren en carpaccio eten zal ik het ook meteen moeten gaan vertellen...

Wie heeft er dezelfde ervaring en misschien tips en/of geruststelling?
 
Gefeliciteerd. Ik snap de shock, maar weet zeker dat je het kan. Zal zwaar worden, maar uiteindelijk draait alles vanzelf.
Over het carpaccio eten. Ik zou benoemen datje eigen niet goed voelt, buikgriep? En het gerecht overslaat omdat het dan misschien verkeerd valt aangezien het rauw is. 
 
Allereerst van harte gefeliciteerd. Ik begrijp helemaal dat je er van geschrokken bent. Ik heb soortgelijk meegemaakt. Alleen kwam ik erachter toen mijn zoontje bijna 11 maanden was dat ik plots al 20 weken zwanger was van nummer 2. Helemaal niet doorgehad. Zwangerschap verliep opzich prima op wat bekkenklachten na. Heb nu 2 jongens van 2.5 jaar en 15 maanden. En het is echt zo leuk, ik zou niets anders willen. Ze hebben nu al best veel aan elkaar. Natuurlijk is het met periodes pittig, maar hey dat overleven we ook weer. Moeders kunnen dat. Ik geniet in ieder geval iedere dag van mijn 2 jongens en ik vind het heerlijk dat ze zo dicht op elkaar zitten. Al zag ik er in mijn zwangerschap ook tegenop hoor.
Je kunt het lieve mama. Geniet van je zwangerschap!
 
Dankjewel voor je lieve woorden. Helaas is het niet alleen carpaccio maar ook tonijn en zalm?

Misschien loop ik nu gewoon even te stressen om niks ?
 
Wat een verhaal. Dat moet echt een shock zijn geweest inderdaad!
Ik denk wel dat het vanzelf losloopt inderdaad maar nu zie ik even meer bergen dan wat anders?
 
Gefeliciteerd!
Je kunt dit mama! Als dit kindje voor jullie welkom is dan gaat het helemaal goed komen.

Toen onze tweede 10 weken oud was bleek ik opnieuw zwanger te zijn. Ja de dagen zijn af en toe pittig, maar ik ben zo blij met onze kids. Juist omdat ze zo dicht op elkaar zitten qua leeftijd groeien ze heel erg samen op. (Feb. 2019, okt. 2020 en sept. 2021)

Veel geluk?
 
Terug
Bovenaan