Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat grappig ik ben daar dus nog helemaal niet zo mee bezig. Maar ja met een verbouwing aan de gang staat de babykamer ook zo vol! Wel met positiekleding, vandaag heb ik alles wat ik niet meer pas uit de kast gehaald en ruimte gemaakt voor nieuwe kleren...
Wat grappig ik ben daar dus nog helemaal niet zo mee bezig. Maar ja met een verbouwing aan de gang staat de babykamer ook zo vol! Wel met positiekleding, vandaag heb ik alles wat ik niet meer pas uit de kast gehaald en ruimte gemaakt voor nieuwe kleren...
ik vind het zo leuk wat ik allemaal zie, vind het echt moeilijk om alles te laten hangen!!
maar ik heb het tot hier toe gered, heb wel positie kleding gekocht, dat kon niet anders meer, mn broeken werden echt te strak!!
Ik wil ook kopen kopen kopen haha!! Weet me nog wel in te houden,maar is echt moeilijk. Zeg me zelf steeds maar:wacht nou maar even tot je weet wat het is, kun je tenminste gericht gaan shoppen. Voor mezelf ben ik ook al flink aan het rondkijken, maar pas nog redelijk in mijn eigen kleren. veel plezier met shoppen!!