shoppen en nu slaat de twijfel toe

We hebben gisteren de kinderwagen, autostoekl etc besteld en nu slaat de twijfel toe. Is het miet veeeeeeeeeeeel te vroeg?? Ik ben 16 weken zwanger en donderdag krijgen we een extra echoo om te kijken of de neurale buis zich wel gesloten heeft en uiteraard de 20 weken echo. Gisteren voelde het zo goed en nu....
pffff valt allemaal niet mee

Wij hebben het zelfs al allemaal gekocht voordat ik 12 weken was, dat is pas echt vroeg ;)
Kan je twijfel wel begrijpen, maar probeer voor jezelf zoveel mogelijk het positieve in te zien. Was er iets niet goed met de neurale buis dan ofzo?? In ieder geval alvast succes met de echo donderdag!

Wij waren ook vrij vroeg met alles kopen, eigenlijk zijn alle 'grote' dingen al besteld of in huis...
En mocht donderdag blijken dat het toch onverhoopt niet goed zit, is er niets aan de hand. Vrijwel alle babywinkels nemen alles terug als het mis gaat. Lekker genieten van het shoppen dus!

Hoihoi, ik kan me voorstellen dat je denkt dat het veels te vroeg is, maar dat valt wel mee hoor. Wij hebben de kamer+kinderwagen met 13 weken gekocht. Met garantie dat, mocht het fout gaan, god verhoede, we het gratis terug mogen brengen.

Komt helemaal goed! Echt waar.

Neurale buis:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Neurale_buis

Kortom; als die niet goed sluit krijg je dus mogelijk een open ruggetje (als ik het goed begrijp).

Dank je wel meiden.

Om even wat antwoord te geven op de vragen. Ik slik anti epileptica en heb een verhoogde kans op een kindje met een zogenaamd open ruggetje. Ik krijg donderdag een echo om dat te controleren en als dat gesloten is hebben we dat ook weer achter de rug

Terug
Bovenaan