shoppen enzo?

Hoi dames,

Wie van jullie is al druk bezig met shoppen en plannen? Ik zelf heb nog maar 2 pakjes gekocht maar goed ik heb  natuurlijk ook alles nog van onze dochter. Ze is nog maar 15 maand dus in principe is alles nog nieuw. Toen ik zwanger was van haar was ik veel erger met het inkopen hihihihi.

Liefs Linda,

Heb eigenlijk nog helemaal nix voor de kleine gekocht.
De kleertjes die ik nu koop zijn voor mn dochter.
Denk dat ik vanaf januari voor deze kleine dingetjes ga kopen.
Mn dochter gaat binnenkort naar een nieuwe kamer, dus dan is de babykamer weer vrij. Wat kleine aanpassingen, details veranderen en dan is die ook weer klaar voor gebruik.
Qua kleertjes heb ik alles bewaard van mn dochter. (zij is nu 2).
Toen ik van mn dochter zwanger was, kocht ik al veel sneller dingen.
Maar heb nu al een hoop.

Liefs, Kar (17wk,6dgn zwanger)

Ik heb nog helemaal niks gekocht voor de nieuwe baby. Ook bij m'n dochter heb ik dat heel lang niet gedaan. Kan me prima inhouden, geen enkel probleem.
Ik heb ook alles nog bewaard van m'n dochter en ook nog dingen van m'n schoonzusje gekregen, dus zal zeker in het begin weinig nieuwe dingen nodig hebben denk ik.
We zijn nu wel aan het rondkijken voor nieuwe meubels voor de kamer van m'n dochter. Ze gaat naar een groot bed en dat willen we wel ruim van te voren doen. Haar babykamermeubels gaan naar de nieuwe babykamer.

Groetjes,

Karin mv Hannah (20-11-2006) en 18 weken zwanger (ETA 8-4-2009)

Alles is bij ons al klaar (op de leuke frutseltjes na) wij zijn deze keer zelfs laat (de vorige was met 12 weken alles klaar) ik vind het zo dom om te wachten , ten eerste omdat je steeds minder mobiel word maar ook omdat je wel eens opeens moet gaan liggen (zoals ik twee weken lang omdat ik vruchtwater verloor door de punctie) dan is het fijn om toch ver klaar te zijn en lekker te staan dromen in je kamertje...echt typisch nederlands volgens mij om zo nuchter en sloom ermee om te gaan..

Ik heb ook nog maar 1 pakje gekocht, maar was zelf ook niet in staat om naar de winkel te gaan. Daarbij komt nog dat wij nog veel spulletjes hebben van onze dochter die deze maand 2 wordt. Ik wil eerst de 20 weken echo afwachten en dan weten we hopelijk wat het word, dan ga ik wel alles inslaan. De kamer hebben wij ook nog niet klaar, want we gaan eerst de zolder isoleren zodat alles wat nu op het kleine kamertje staat daar heen kan en dan kunnen we met het kamertje aan de gang. Dan moet eerst onze dochter nog naar een groot bed en dan is alles klaar....

Maar ik vind het niet dom om te wachten want soms kun je gewoon niet anders en in het begin kan het nog misgaan, wat doe je dan met alle spulletjes die je al gekocht hebt?

het kan ook nog misgaan met 30 weken of de bevalling maar ik neem aan dat je dat risico ook gewoon neemt en de spullen gewoon houd..

WIj hadden alle spullen bij de eerste neutraal gekocht, nu zijn we nog steeds niet helemaal veilig want heb vruchtwater verloren bij de punctie en krijg nog een uitgebreide echo vanwege de dikkere nekplooi en hogere kans op afwijkingen maar positief denken is het halve werk, wie dan leeft wie dan zorgt..

Voor de baby hoeven wij sowieso bijna niks te kopen.
Heb alles van m'n dochter nog.
We gaan binnenkort voor haar nieuwe meubels kopen en dan kunnen de babymeubels door naar de babykamer.
Eerste kleertjes had ik heel veel neutraal dus kan ik sowieso weer gebruiken. Natuurlijk komen er ook nog wel wat nieuwe dingen bij, maar noodzaak is er niet.

Wij wachten zeker niet omdat het mis zou kunnen gaan ofzo, zijn er gewoon nog niet zo mee bezig en druk met andere dingen. Is er gewoon nog niet echt van gekomen.

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 18 weken zwanger (ETA 8-4-2009)

Terug
Bovenaan