Shoppen is een drama

Hallo meiden,

Ik heb al wel positiekleding gekocht, maar het is niet genoeg om het alle dagen te kunnen dragen, en dat is inmiddels wel nodig. Dus ben ik afgelopen zaterdag even gaan shoppen. Ik ben bij Prenatal en Miss Etam geweest. Maar wat een drama. Ik kan niets fatsoenlijks vinden. Qua shirts met lange mouwen hebben ze bijna niets. En de broeken zitten vaak nergens naar. Of de buikband zit niet lekker of staat niet mooi, of de broeken zitten te laag en dan voelt het alsof ze afzakken, of ze zijn te kort (of mijn benen te lang!).....kortom, het wil maar niet lukken...........

Herkennen jullie dit? Weten jullie of de wintercollectie al compleet in de winkels hangt? Misschien ben ik gewoon te vroeg in het seizoen? Ik ga deze week nog maar naar H&M, kijken of ik daar wel kan slagen.

Gr. Ingrid

Hai

Ik raad zoeizo de broeken van mama licious aan. Zijn betaalbaar en zitten heerlijk. Voor de rest ben ik t idd met je eens dat alles gewoon korte mouwen is. Ja dat is de mode zegt die muts. Sorry hoor maar in de winter lopen we toch niet in korte mouwen???!!!! Succes met zoeken.

Gr tamjo

Hoi,
Het is idd niet erg uitgebreid nog (veel moet nog komen is mij verteld)
Ik heb bij prenatal een spijkerbroek gekocht van mama licious en een huisbroek van prenatal, bij babyplanet heb ik een zwart shirt met lange mouwen gekocht ook van mama licious, gewoon simpel, maar dat vind ik het fijnst! Babyplanet had zowiezo al meer met lange mouw hier!
mamalicious heeft ook lengtematen, ik heb nu een 27-34, zit nagenoeg perfect!
Ook de huisbroeken van prenatal zijn lang genoeg, gelukkig, want die zijn mij bijna altijd te kort!
Heb je niet nog spulen van je vorige zwangerschap?
Succes met zoeken!
Groetjes MJ

Ik vind het ook dikke ellende...heb nog wat in de kast, maar nieuw kan ik ook niks fatsoenlijks vinden. Een spijkerbroek lukt nog (mamalicious of noppies) maar voor de rest hebben ze haast niets! H&M al helemaal bedroevend hier in Groningen!

Wehkamp heeft online nog wel wat te koop, maar zint me ook niet echt helaas!

Hey meiden,

Blij te lezen dat er toch meer zijn die met dit probleem kampen. Ik vind veel dingen zo koud! Dunne blousjes, shirts met korte mouwen....

Bij wehkamp heb ik laatst al een en ander besteld, maar daar zat bedroevend weinig tussen wat iets was.

Hopen dat ik toch nog snel wat leuks ga vinden.

Gr ingrid

Hi meiden,

Ik ben inmiddels goed geslaagd bij de Zara (Zara mama) en Hema (voor de basics)!
Voor de feestdagen zal het wel wat lastiger zijn om leuke kleding te vinden.... voor tips qua feestmode hou ik me aanbevolen!

Groeten, Joyce

Terug
Bovenaan