shoppen op internet?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
wie heeft er ervaring met iets bestellen via internet?
ik heb wel eens besteld bij de yves rocher bijv en dan betaal je achteraf.
nu ben ik nogal gek van "koeka" dingen.Mila is lijp van die tutdoekjes en ik wil nu ook graag wat andere dingen daarvan bestellen.
Nu zie ik dat je vaak vooraf moet betalen,is dit betrouwbaar? en wie weet er een aantal webwinkels die goed,betaalbaar en betrouwbaar zijn?
groetjes piewie

Hoi!!!!
Ik bestel wel eens wat via internet en dat is gelukkig  altijd goed gegaan.
Maar inderdaad wel eerst betalen en dan maar afwachten....
Ik kan je niet helpen een een site met koeka-artikelen.
Nou succes met shoppen, laat maar even weten als je leuke sites tegenkomt.

groetjes Danielle.

Ik koop heeel af en toe eens wat. Ik denk als je het bij de 'bekende' bedrijven houdt dat het wel goed gaat.

ik doe dat eigenlijk wel regelmatig, want je kan altijd terug laten boeken als het niet goed gaat. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Hele leuke site en met  goede ervaringen:

www.koterkado.nl

Succes! Gr. Marieke

Hoi,

Ik shop ook vaak op het internet, ideaal als je veel werkt. Nog geen problemen mee gehad, tot op heden is alles snel en goed afgeleverd.

Succes, Nanda

www.trappelzak.nl

Ik had daar twee koeka banda's voor Lukas besteld en recht op 60 cent korting. Dat wist ik niet, dus ik heb de verkeerde optie aangeklikt. De 60 cent hebben ze ongevraagd teruggestort!

Betalen achteraf kan gewoon.

Annemieke

Hoi,

Ik heb van de week een paar t-shirts gekocht via de site www.kidsstore.nl o, wat een gave kleren staan daar op. Ik ben zelf een erge mexx fan, voor zowel Yenna als Yari.
Nu heb ik een hele mooie polo voor Yari voor € 7,98 terwijl hij in de winkel € 15,95 kost.

Wel betaal je € 4,95 verzendkosten en € 1,50 voor achteraf betalen.
Ja, zei Marc ( mijn man ) dan kun je hem beter in de winkel gaan kopen.....
Maar...als ik nu kijk, ik heb 2 longsleeves ( schrijf je dat zo? ) en nog 2 polo's voor € 37 totaal terwijl ik in de winkel al snel € 50 a  â‚¬ 60  kwijt was geweest. En nu ook geen bezine kwijt.

Hebben jullie nog andere leuke site's?

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan