Shoppen voor de baby!

Wanneer begint een mama met inkopen doen voor de baby, ik heb zelf gewacht tot dat ik de gevaren zone (eerste trimester) voorbij was, en tot dat ik het geslacht wist van de baby.

Ik ben nu bijna 6 maanden zwanger, en heb alles al.


Welke kinderwagen hebben jullie op het oog?
En waar kopen jullie die dan?
Baby dump? Tiener en baby? Prenatal?

Ik heb zelf Stokke, ben er heel blij mee. En kan niet wachten tot dat ik hem nodig heb.
 
Ik ben echt los gegaan met shoppen na de 20 weken echo toen ook het geslacht vast stond. Voor de kinderwagen en de box zijn we met de ouders en schoonouders (die het cadeau gaven) op hemelvaartsdag na de babydump geweest.

Ik heb mijn vriend de opdracht gegeven om de kinderwagen uit te zoeken, mijn enige eis was dat hij hoog genoeg moest zijn. Hij vond het fantastisch om alles uit te zoeken omdat het toch een soort van ongemotoriseerd voertuig is. Hij heeft dagen vergeleken en is de hele babydump doorgecrost met verschillende kinderwagens. Uiteindelijk is het een quinny speedy pack geworden.
 
De babywagen dient vooralsnog vooral als decoratie in de woonkamer. Nog ruim 5 weken voordat hij echt intensief gebruikt gaat worden. Vind het wel handig dat je de maxicosi erop kan zetten en de rubberen banden als je op onverharde wegen gaat wandelen.
 
ik zou zeggen, ga zo snel mogelijk aan de gang met in kopen doen, je bent in het begin nog makkelijk vervoerbaar hihi, je loopt dan nog makkelijk.

zelf ben ik geen wandelaar, wij hebben de "grote' wagen dan ook maar kort gebruikt.
met 6 mnd over gegaan naar een maclaren buggy.
was ook makkelijker uit de auto halen, bij ons twee kind heb ik bekken klachten(heel vroeg in de zwangerschap) gekregen,toen was die wagen helemaal te zwaar na de bevalling.(in en uit de auto te tillen.)

ik heb dan nu ook een buggy(chicco lite),die je vanaf 0 mnd mag gebruiken,nu nog zwanger worden :)
maar ik heb de wagen gebruikt voor mijn oppasbaby. helemaal perfect.
 
Terug
Bovenaan