shoppen!

Hoi meiden,
Vorige week had ik nog geen buik, en deze week heb ik echt een buik! En dus was het vandaag tijd om te shoppen! Was wel even wennen hoor! Het aanbod is zeer beperkt en ik had moeite om iets leuks te vinden.
Maar ik ben toch goed geslaagd bij de Prenatal: een zwarte broek, een tuniek, een shirt met lange mouwen en een sweatshirt extra lang! Heerlijk dus!
Wel erg grappig want ik wist niet goed wat ik met die buikband aan de broek moest doen haha. Heb t uiteindelijk aan de verkoopster gevraagd!

Wie is er ook al heerlijk wezen shoppen?
Groetjes, Lieke 16 weken en 1 dag zwanger!

Vorrige week mijn eerste broek van Mamalicious gekocht - gisteren een yogaachtige broek bij H&M gekocht voor lekker s'avonds en in de weekenden, en op internet nog een broek, een jurk een en blouse besteld van Mamalicious (kan volgens mij nog niet in NL maar mijn ouders nemen het mee uit Denemarken volgende week;-)
Ik ben van plan om zo veel mogelijk van dat merk te kopen omdat het  trendy en comfortabel, van lekkere materialen  en betaalbaar is. Was gisteren bij Prenatal (een kleine) en H&M en ik was niet onder de indruk. De etalage van Miss Etam was alles behalve inspirerend - dus  niet een binnen gekeken. Misschien ben ik ook wel vervend - werkt 5 ½ jaar lang met de modebranchen en bezoek jaarlijks de vakbeurzen op dat gebied hier, in België en Denemarken. Ik wil dus niet lijken op mijn alles behalve trendy, 10 jaar oudere buurvrouw tijdens mijn zwangerschap...

Mor 74    

Hey Lieke,

Fijn dat jij goed geslaagd bent! Meeste kleding is ook echt heel leuk.
Ben vandaag ook voor het eerst wezen shoppen voor positiekleding.Moest er ook echt aan geloven. Bij mij was het alleen minder leuk. Ik ben nl. 1.82m en kon geen betaalbare broek vinden die lang genoeg is. Bij Miss Etam en Prenatal in ieder geval niet. Uiteindelijk bij Future Maman wel een broek gevonden maar die kostte me E80.- wat ik niet van plan was uit te geven aan een broek die ik nog maar een half jaar ga dragen.
Zijn er nog meer lange a.s. moeders met tips waar ik lange broeken kan kopen? Liefst in de omgeving van Leiden maar bestellen via internet kan natuurlijk ook.

Liefs,

Marian

hoihoi,
Ik heb ook een shirt van Mamalicious (schrijf ik dat zo goed??). En dat is ook heel mooi van kleur! Ik hou van kleur, maar dat viel me juist zo tegen, alles was bruin, zwart of wit.
Ik heb dit shirt bij Prenatal gekocht, maar dat was ook een kleine winkel, niet veel keus dus. Weet iemand toevallig meer winkels waar ze dit merk verkopen? Want volgensmij is het precies mijn smaak! De prijskaartjes leken verdacht veel op de prijskaartjes van ONLY en Vero Moda, helemaal mijn smaak!

groetjes, lieke

Hoi JufZ

Het merk Mamalicious  is afkomstig van hetzelfde bedrijf als Only en Vero Moda. Het  sluit ook heel goed aan bij deze merken.  Op de website van  het merk www.mama-licious.com is het mogelijk om de verkooppunten per stad te vinden - en ik weet dat de meeste Prenatals ook het merk hebben. Het bedrijf is van plan om ook in  Nederland te beginnen met  verkoop via internet, maar helaas  moeten wij even wachten. Ik heb toegang tot inside information van deze merk via een vriendin - ik laat het wel weten als er iets leuks gebeurd.

Succes!

Mor 74      

Ik ben 2 weken geleden al wezen shoppen. Bij Prenatal aardig geslaagd, alleen heb ik het idee dat de spijkerbroek die ik gekocht heb geen maanden mee gaat! Het is een XL, ik heb normaal gesproken mt 44 (groter hadden ze niet). Maar hij zit nu al redelijk strak, laat staan als ik nog meer uitdij...
En ik moet zeggen dat ik wel alles voor uitverkoop-prijzen heb gekocht. Voor die paar maanden wil ik geen honderden euro's uitgeven. Nu was ik ook al 100 euro kwijt, dat vond ik wel even voldoende. Normaal gesproken geef ik nooit zoveel ineens aan kleding uit!!!

Ik vind trouwens dat er tegenwoordig echt wel leuke positiekleding te koop is! Ik herinner me nog de soepjurken die m'n moeder droeg...

Hoi Mor,
Dankjewel voor de tip! Ik heb even op de site gekeken en dit is helemaal mijn smaak! En wat me opviel is dat de kleding helemaal niet duur is!
Heb een super leuke spijkerbroek gezien, dus nu op zoek naar winkels waar ze het verkopen!

Groetjes, Lieke

Terug
Bovenaan