shoppen

Hey Meiden,

Wanneer gaan jullie shoppen voor de kleine?
En waar beginnen jullie mee?
Ik heb mijn kinderwagen op internet al gezien dus die koop ik wrs het eerst.
Verder wil ik (hoop dat het lukt) wachten tot na de 20 wkn echo omdat we dan weten wat het word.
Ik vind de kleertjes tegenwoordig echt jongen-jongen of meisje-meisje.
Rompertjes enzo kunnen natuurlijk al wel net als de flesjes en speentjes.
De rest hebben we nog of kan ik bij mijn schoonzusje pakken dus erg makkelijk.

gr louise

Hoi,

Ik heb echt heeel weinig nodig, wil alleen een nieuwe babyfoon, aankleedkussen en wat accesoires voor de babykamer.
Ik heb vorige week 2rompertjes gekocht; 1 met kleine zus, 1 met kleine broer, ik heb voor een jongetje zeker 3x wat ik nodig heb en ook voor een meisje heb ik de eerste weken genoeg, had namelijk ook heel veel creme/licht groen ed.
Ben trouwens vorige week even naar prenatal en babydump geweest, maar ze hebben toch veel jongen-meisje pakjes hoor,, creme met een diertje oid, de eerste weken dragen ze hier toch niks anders als van die zachte pakjes,,ahaha
Succes met shoppen allemaal!

Gr MJ

Hoi,

Ik ben de hele ochtend op zolder in de weer geweest om te kijken wat ik nog allemaal had. Mijn oudste is 4,5 en we hebben al best een en ander weggedaan. Wat ik nog moet hebben valt dus wel mee. Ook ik heb wel al zin om te shoppen, maar 'durf' nog niet zo goed eigenlijk. Heb al een paar keer met wat leuks in de hand gestaan, maar heb het toch steeds weer teruggelegd. Wil eigenlijk ook wachten tot na de 20 weken echo maar ik weet niet of ik zoveel geduld heb, hoor!!!!

Gr ingrid

Wij hebben afgelopen week een Bloom coco lounger en ronde bpotia box gescoord voor 180,- samen. Zo goed als nieuw!
Dat konden we dus niet laten staan!

Verder hebben we afgelopen weekend laminaat uitgezocht voor de babykamer. Was in de aanbieding, dus halen we komende week op. Denk dat we kamertje ergens begin oktober gaan bestellen.

Kinderwagen krijgen we van mijn ouders voor kerst. Staat tot die tijd toch alleen maar in de weg...

Das het nadeel van een eerste; je moet alles aanschaffen hahaha

hoi hoi,

wij verwachten ook de eerste!!! mega shoppen dus.
Ik heb het wiegje nog waar ik zelf in heb gelegen (en mijn broer en zusje) die ga ik opnieuw bekleden. Dat leek me zo leuk.
verder denk ik toch wel dingen 2de hands te halen. Box, wandelwagen e.d zo ie zo.die grote dingen. maar de kleertjes zijn te schattig. En ik houd helemaaaaaaal niet van roze en baby blauw, dus dat wordt nog wat :)

Hoi,
Ik heb wel al geshopt op marktplaats. Een complete maxicosi wandelwagen voor 75 euro en een bopita tripus box voor 95 euro. Vooral de box wilde ik erg graag, de woonkamer is bij ons niet groot dus hij is perfect. Verder wacht ik en maak ik een verlanglijstje, als iemand ons dan iets wil geven mag hij/zij wat uitzoeken op de lijst.

Ik heb zelf nog helemaal niks gekocht. Wel al veel gekregen. Ik denk dat onze baby de eerste week al wel aangekleed is. (grote familie die het nu dus allemaal weten). De wieg die ik heb is de familiewieg. De babykamer maakt vriendlief zelf. Van mijn moeder krijg ik de maxi-cosi en accesoires. Ook het badje enz. Kinderwagen heb ik van mijn zus (een ouderwetse van de jaren 60) Heb dus eigenlijk zelf niet zoveel te kopen hahahahah. Heb zelf bij de familie en vrienden in het begin een startpakketje gegeven.

Wij moeten bijna alles nog hebben...
Heb via marktplaats de eerste hydrofiele luiers gescoord... niet dat deze nieuw heel duur zijn maar het scheelt zo weer een paar euries... en aangezien wij de meeste dingen wel nieuw willen kopen, bezuinigen we op de dingen die 2e hands ook prima zijn. De luiers kun je goed heet uitwassen... dus dat vind ik nie zon probleem. verwacht van ouders en schoonouders ook wel een bijdrage... maar tis allemaal zo duur als je alles moet aanschaffen in 1 keer...

Terug
Bovenaan