shoppen

Hey meiden,

Jaja het is met 6,5 week al zover! ik heb gisteravond mijn eerste zwangerschapskleding gekocht!!! Bij mijn dochter kreeg ik pas met 20 weken een buikje, maar nu! Pffff alle broeken staan op standje zover mogelijk open met een wijd shirt eroverheen hihi! Tis echt niet normaal! Zijn er meer dames die hier last van hebben? Ik ben erg benieuwd waar dit eindigt, en hoelang ik het nog geheim kan houden haha. Nog 3 weken tot de echo, dan mag iedereen het weten!!

Fijn weekend allemaal!!
Liefs ciomama

Hoi Hoi,

Ik ben vandaag 7 w en 2 d zwanger en ik kan eigenlijk ook echt niet meer mijn eigen broek aan. Lang leven de mode van nu want een tregging met leuk tuniekje kan nog prima. Mijn nichtje van 8 logeerde een aantal dagen bij mij en die bleef maar naar mijn buik kijken. Ook mijn zoontje van bijna 8 zei: 'mama, het lijkt wel of je een baby in je buik hebt" oeps... ik zei maar dat ik veel gegeten had. Ha ha ha. Hij moest eens weten. A.s. dinsdag heb ik een echo en dan ben ik 8 weken en als dan alles goed is ga ik er helemaal voor hoor.Dan hou ik mijn buik ook niet meer in. Nu had ik al wel een klein buikje van mijn vorige 3 zwangerschappen maar dit is bijna niet meer te verbergen.
Geniet van je zwangerschap enne....shop maar lekker hoor.
Groetjes!

Hier nog niets te bekennen! Al kan ik wel wat last hebben als een knop in mijn buik zit te porren, maar ik ga er nog even vanuit dat het nog wel even duurt voor mijn buik echt gaat groeien.
Maar nieuwe kleding kopen is altijd leuk!

Groetjes.

Hoi, ook ik heb problemen met mijn broeken. Dus nu maar de ruimere kleding uit de kast.
Wil nog geen zwangerschapskleding kopen. Eerst moet alles goed zijn
X yvonne

Ik ben bijna 5 weken en bijna nergens last van, alleen savonds is mijn buik wel opgezet en dan moeten mijn knoopjes los. Ik heb nog wat zwangerscahpskleding in de kast en ben nu in dezelfde periode zwanger als bij de eerste.

Oh, ik kan niet wachten tot de misselijkheid komt en mijn zere borsten echt zeer gaan doen. Klinkt misschien gek maar dat geeft een beetje bevestiging. Heb nu haast geen zwangerscahpsklachten. Bij onze eerste was is 5 dagen overtijd voor ik een test deed. En nu weet ik het eerder. Volgens mij kreeg ik toen ook pas rond de 6 weken de klachten. Ben nu gewoon banger, dan bij de eerste

Hihihi

Ik rol ze terug en doe er een wijde blouse of trui overheen haha. Ik had gisteren een normale spijkerbroek aan, maar kreeg er erge buikpijn van. Zodar ik de zwangerschapsbroek aandeed trok het snel weg. In die broek valt het dubbel zo hard op dat ik een buik heb! Dat word iedereen ontlopen haha!! Het liefst had ik nog een poosje mijn eigen broeken aan gehad, maar ja. De kleine beslist nu al anders hihi. Dat belooft nog wat!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan