Shoppen!!!!!! :)

TWD

New member
Vriendlief is vanmiddag vrij dus dat wordt babywinkels bij langs....ben alleen aan twijfelen of we gewoon evenaar Groningen gaan of naar Hoogeveen bij babypark....

Heb er zo'n zin in...
Gelijk ff wat fotootjes maken van wat ik leuk vind, aangezien ik over een dikke week jarig ben...
Heb ik mooi kadotips Hihi.... Wel nodig want ben nogal kieskeurig....en moet dat en niet iets anders of met ander plaatje...echt heel erg hoor...maar goed ik heb zoiets van mijn baby, mijn babykamer en wil niets wat ik niet leuk vind....
We zullen zien vanmiddag Hihi

Eerst ff naar de kno-arts straks voor mijn oren en welke neusspray ik wel mag gebruiken ben namelijk chronisch verkouden...

Fijne dag meiden
 
Wat handig dat je foto's gaat maken van de dingen die je graag hebben wil! Ik ben wat dat aangaat precies hetzelfde... cadeau's die ik niet mooi/handig vind geef ik meestal gewoon weg (aan personen waarvan ik weet dat het wel hun ding is)

Ik heb destijds een online verlanglijstje gemaakt (voor kraamcadeau's) waar mensen konden aanklikken als ze het wilden kopen, maar ook samen konden doen... superhandig, en ik heb nog behoorlijk wat van mijn lijstje gehad ook!
 
Terug
Bovenaan