Shoppen

Hi girls,

Zijn jullie al an het shoppen voor je babiii...
Ik heb al een paar spulletjes aangeschaft... Volgende week woensdag heb ik de 20 weken echo en daarna zal ik pas echt aan de slag gaan...

Hebben jullie nog tips qua spullen waar je het koopt etc...

Ook ben ik benieuwd wat voor kinderwagen jullie hebben/ of aanschaffen. Er is zoveel keuze maar wat is nou een goede wagen?

Groetjes

Hej,

Wij hebben alleen een nieuw aankleedkussen nodig. Verder heb ik alles nog. En wat kleertjes, maar daar wacht ik mee tot we het geslacht weten. Unisex heb ik genoeg.

We hebben een mutsy 4 rider. 6 jaar geleden was dat een van de weinige met een duwstang die in hoogte goed, genoeg verstelbaar was. En vindt m nog steeds super rijden. Bos, weg, klinkers overal rijdt hij goed. Gewoon gaan proefrijden bij babydump o.i.d. dan weet je wat goed bij je lengte past en bij wat je wil.

Wij hebben ook nog de mutsy single spoke, zeker een fijne wagen. Maar wij gaan nu toch voor een duo wagen. Onze kindjes schelen straks 20 maanden dus dan is het erg handig. Ik heb er 1 gevonden bij babysuperstore.nl hij is van easywalker de duo plus black edition en is daar de helft goedkoper ( nieuw!) dan ik in de andere winkels heb gezien. Dus wie weet even de moeite waard om te kijken. Van hun is ook de babysupershop.eu dit is de web shop.

Behalve de kinderwagen wachten wij ook met kopen todat we het geslacht weten.

Succes met kiezen en shoppen!
Dat is toch 1 van de leukere dingen!?

Liefs van een mei mama

Ik wacht tot ik het geslacht weet. Ik heb nog een goede wagen. Mijn kleine is 17 als de baby geboren word maar ik ga voor een stoeltje voor op de kinderwagen. Vind zo'n dubbelen wagen omhandig, je kan moelijk winkel paden in. voor de rest heb ik alles

Hoi,

Ik wacht ook nog op de 20weken echo. Voor jongens heb ik bijna alles al, of krijg het van vrienden en kennissen, maar als het een meid wordt wil ik toch we'll ff los gaan op de roze en paarse kleertjes ;-) met de kinderwagen wacht ik ook nog ff. Mijn vriend wil een babyshower organiseren en ipv al die onwijs leuke maar overbodige kadotjes willen we dan geld inzamelen voor een kinderwagen (hebben het op het moment namelijk niet breed). Zit we'll te denken aan een musty 3 wieler: lijken mij fijne wagens! Of zo een ouderwetse silver cross voor de eerste maanden, maar dat vind mijn vriend nix...

Liefs,

ik heb zelf een quinny speedi gehad maar dat is echt geen aanrader voor wandelwagen wel maar kinderwagen niet als je het kindje omhoog wil zetten moet je echt door je knieen en je hoofd er tegen houden en duwen weet niet of dat nu nog zo is want mijn toen gekocht in 2006.
ik ga nu voor een bugaboo omdat daar de wandelwagen lekker lang is en het kindje dus echt 6 maanden er in kan blijven liggen. moest de kids al met 5 maanden in een kinderwagen zetten en dat is weer niet zo goed voor de rug van de baby zeggen ze.
veder ben ik al op zoek naar een elektrisch kolf.
en veder met de kleertje moet ik wel opnieuw beginnen maar wacht ff tot het geslacht en die krijg ik vanavond te horen.

groetjes natasja

Ik zal eens gaan kijken wat voor kinderwagen mij het beste lijkt... En ik denk inderdaad dat ik even naar een winkel toe moet...

Ook enig idee waar ik een leuke baby kamer kan vindn? Wat qua kosten ook niet belachelijk hoog is. En dan zit ik.met het volgende de babykamer is best klein zucht...

@minaj, kijk eens op marktplaats! of bij babydump!

aangezien wij nu een jongen krijgen heb ik echt veel nieuw nodig! boxkleden, wipstoel, stoelverhoger, kleding enz! dus zodra de dure december maand voorbij is maar eens fijn gaan shoppen! :)

Terug
Bovenaan