show het geboortekaartje!!

Nee dat kaartje heb ik ook nooit gezien.
En ik heb heel wat boeken gezien.
En ja hij is erg leuk.

Wij hadden 3 kaartjes waar we niet uit konden kiezen.
Dus dat werd: iene miene ...
Wat blijkt mijn vriendin die in juli bevallen is had het kaartje wat wij ook wilde maar niet geworden is.
Dezelfde smaak.

Ik kan ook mijn kaartje er niet opzetten.

Liefs wen

Ik zou hem ook graag willen laten zien, maar krijg hem niet geplaatst. Zal wel weer iets fout doen. Zoiets gaat bij mij bijna altijd mis, ik leer het ook nooit. Nog maar eens proberen, denk ik. Groetjes Wendy

wat gaat er niet goed bij jullie dan?
ik doe het volgende:

-naast de emoticon staat een vierkantje "extern plaatje invoegen" daar druk je op..  
 (bij mij werkt het vaak niet, ik druk er net zo vaak op totdat ie t wel doet. vaak geeft
  ie aan dat er iets is met cookies in/uitschakelen, dan klikt t scherm weer weg.
  gewoon zo vaak proberen tot het scherm het wel goed doet)

-klik browse files aan

-kies voor image url en voer daar de link van het kaartje in. je kunt het oploaden bij bijv:
 imageshack.us..  
 gebruik de link waar "direct link" bij staat en die link zet je dan bij image url.

-uiteindelijk komt de foto er automatisch te staan.

nou hoop dat ik niet te ingewikkeld heb gedaan en misschien snapten jullie alles al, dan heb ik t voor niks uitgelegd haha. de eerste 3 x kwam mijn kaartje er ook niet te staan. sterker nog mijn hele berichtje niet.. maar uiteindelijk stond ie er!

succes

liefs cis

Kaartje van Elske

Er stond alleen tekst aan de binnenkant:

Schitterende oogjes        ,
 een huidje roze en zacht
 een klein neusje
 een mondje dat lacht
 handjes en vingertjes mog zo klein
 die kunnen alleen uit liefde geboren zijn

Ik had trouwens het kaartje ook op het net uitgezocht en een paar thuis laten sturen om te kijken welke en of ik ze mooi vond.

Liefs Alma

Ik weet niet wat ik fout doe, maar het lukt niet. Ga morgen mijn wederhelft eens om hulp vragen, misschien dat hij het wel ziet. Wel een mooi kaartje trouwens Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan