Bij mij is het nog niet helemaal duidelijk wat ik gekregen heb ....
Ik kreeg van Kian deze brief:
Beetje lastig lezen, dus hier de vertaling:
Moederdag 2008
Allerliefste mamma,
Ik kan nog niet schrijven, maar wel al wat woordjes en met wat gebaren erbij heb ik pappa duidelijk kunnen maken wat hij op papier moest zetten.
Ik zeg vaak tegen hem: "Bach, auf, bach bach"en dan pakt pappa het autootje voor mij,
Maar 's ochtends als ik bij pappa op bed lig, dan dus ik pappa een boek onder zijn neus, zodat hij mij kan voorlezen, en als pappa voorgelezen heeft dan wijs ik alles aan wat pappa zegt. Ik heb pappa op het idee gebracht van het kado dat je straks van mij krijgt.
Het is weer eens iets andes dan zo'n saai luchtje.
Pappa heeft ook nog een verassing voor jou en voor mij. Voor mij omdat ik naar oma mag en voor jou omdat ............. oeps, ik hoor net van pappa dat ik nog niets mag verklappen. Heel binnenkort ga jij met pappa een uitstapje maken. Maar ik zeg nog niet waar en wanneer. Je moet nog heel even geduld hebben en pappa zal het je dan opeens vertellen. Heel veel plezier in ieder geval en maak je om mij geen zorgen, want bij opa en oma is het altijd leuk.
Heel veel natte kusjes van Kian aan mamma.
En toen kreeg ik van Kian nog het boek "duizend schitterende zonnen". Daar ben ik super blij mee, maar ik ben nu natuurljik uitzinnig nieuwsgierig naar wat me nog te wachten staat. Vandaag in ieder geval niet, want Ruben moest werken. Dus vanavond ga ik met zijn ouders en zus+zwager pannenkoeken eten. Ook niet verkeerd! Jammie!!!
Liefs Nelleke