show je mooiste sintcadeau

A

Anoniem

Guest
Tess heeft een loopfietsje gekregen en ze vindt het helemaal geweldig

liefs sandra

Helaas kunnen wij geen foto's plaatsen, maar Marissa heeft een winkelwagentje gehad met een vlaggetje erop en boodschapjes erin. Het was haar eerste kadoo, maar ze was er gelijk helemaal druk mee. Door het huis sjesen achter het wagentje. Erg leuk om te zien.

Sinterklaas heeft als het goed is de cadeautjes bij opa en oma gebracht en mogen we deze zaterdag uit gaan pakken.....
Na zaterdag dus ons aandeel van de topic

Die heeft Lydia ook al een tijdje in huis, en nu vindt ze hem opeens geweldig... Wat de sintkadao ´s, ik  denk dat ze het houten keukentje en winkeltje allebei nu al erg leuk vindt en daar ws nog heel veel mee gaat spelen. Foto ´s heb ik helaas niet...
Groetjes, Rianne en Lydia

Dean al wijzend  naar z'n "eigen" rugtasje.

Groetjes,
Nelly.

Hier ook geen foto omdat de camera even is uitgeleend (grmpf was niet mijn idee).

Maar Meike heeft een houten trein gehad die helemaal uit blokjes bestaat en hij is favo nummer één!!
Isa heeft en (heel goedkope) buggy gehad en die is bij haar favo nr 1. Hij moet overal mee naar toe haha.

En dan Bumba knuffel, omdat de Sint vergeten was dat er al één voor Meike gereserveerd was, heeft ze er nu 2!!!!! Joepie want ze knuffelt hem helemaal plat haha

het was een geslaagd feest maar ik was ook wel blij dat het voorbij was, wat een drukte

Renske en Meike

mm, heb geloof ik ook nog niet veel foto's gemaakt van Sinterklaas. Tessa is goed verwend, van haar Beppe (friese oma) heeft ze haar eerste pop gekregen, en verder veel duplo en een spel van Hopla, puzzels van de boerderij en bal om lekker tegen aan te schoppen!

Lisenka mv Tessa

hier ook geen foto's, maar wij hebben Ivar maar 2 cadeautjes gegeven, een mooie doos Duplo en een boekje met "klepjes", van opa en oma een grote doos Duplo, van tante 1 een superstoere trui van de H&M (zwart met een skelet erop) en van tante 2 twee gave voorleesboeken! De duplo is Ivar zijn favoriet!

groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan