Sido is geboren!!!

A

Anoniem

Guest
Ik ben niet zo vaak op het forum geweest, maar wil toch even mijn verhaaltje met jullie delen. Ipv december-mama ben ik november-mama geworden, joepiii!! Sido is geboren op 28 november en is kerngezond! (2780 gr en 48 cm)

27 november zijn we smorgens nog naar de oplevering van onze nieuwe woning geweest, eindelijk de sleutel en konden we aan de slag. Overdag wat heen en weer gerij, met mijn dikke buik, onvoorstelbaar, s avonds nog naar de gamma geweest voor de laatste dingetjes. Ik ben toen naar huis gegaan en manlief is terug gegaan om te klussen. Om 22:00 braken mijn vliezen, dus meteen gebeld dat hij thuis moest komen. Om elf uur kwam de verloskundige om te checken of het idd vruchtwater was, nou gelukkig wel. Ze was nog niet de deur uit en de weeen begonnen, en ook meteen om de 3 a 4 minuten en ze hielden ook een minuut aan. De vk had nog gezegd, probeer wat te slapen, haha, lolbroek! Toen ik rond een uur of 12 onder de douche wilde stappen zag ik dat ik bloed had verloren dus meteen weer met VK gebeld. Die kwam en bleek gelukkig niks ergs te zijn. Ze belde haar stagiare op om te komen want "esther heeft heftige weeen" Nou toen ze dat zei viel er een last van mijn schouders, als dit heftige weeen waren viel het eigenlijk wel mee... Toen ben ik weer onder de douche gestapt en na een half uur zuchten en puffen weer naar beneden om te kijken hoeveel ontsluiting ik had. Wat bleek, volledig!!! Zo blij! Ik mocht rustig mee gaan persen en na 45 minuten te hebben geperst had ik ons verfrommelde zoon in de armen... heerlijk! Dus al met al een bevalling van ongeveer 5 uurtjes, erg netjes voor een eerste dacht ik zo!

groetjes esther en de allerliefste zoon Sido!! ;)

Gefeliciteerd, gegeliciteerd, gefeliciteerd!!!

Wat leuk, een zoon. En wat fijn voor je dat het allemaal zo goed en snel gegaan is. IK wens jullie een hele fijne tijd toe!!!

Veel liefs ...

Hee wat een leuk nieuws en wat een superbevalling!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lfs ing

Wat geweldig, gefeliciteerd! Zo'n vlotte bevalling ook, daar hopen we denk ik allemaal op :-D

Geniet maar lekker!
~Hilde

Terug
Bovenaan