Siebe geeft kusjes!

A

Anoniem

Guest
Zo schattig!!

Siebe geeft sinds afgelopen weekend kusjes als ik er om vraag. Hij komt dan met zijn mondje wijd open naar mijn mond toe en als we b.v. op bed liggen, legt hij daarna zijn hoofdje heel lief op mijn borst neer en dan knuffelen we even. Als hij zijn hoofdje dan weer opricht, kijkt hij me lachend aan.

Zucht.......wat wil je nog meer als mama!!! Ik ben zo trots op mijn twee mannen!

Groetjes Fonske.

Oh wat heerlijk he als ze dat doen, kan je helemaal in wegsmelten

Liefs Ilse mv Danique

Hey!

Lief he? Ik kan dan helemaal smeltem als mama zijnde.... Over-gelukkig word ik daarvan! Helaas geeft ie ze nu niet zomaar meer cadeau, ik moet er echt al bijn aom smeken, hahaha!

-X- Marieke

Ohw...lekker he, die lekkere natte mond om je neus enzo! Maar het zijn toch al wel echte kusjes inderdaad, of althans zo zijn ze bedoeld. Julian weet er ook wel raad mee. Maar wij moeders zijn ook dubbel en dwars waard!!

Groetjes,
Ellen mv Julian

WAAh, heerlijk he! (zwijmel, zucht....)
Tessa heeft het sinds een paar weken ook in de gaten.Lekker met die open kwijlmond een kusje geven!!!!!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi Fonske,

En ook bij de tweede is alles wat ze voor het eerst doen weer net zo mooi en ben je net zo trots he..... En al helemaal als het om dit soort dingen gaat..... zwijmel!!

Geniet van die kanjer(s), ik vind het echt hele mooie mannetjes!

Groetjes, Susan mv Gijs & Sophie

heerlijk toch als je zo een heerlijke kus krijgt van je kind.

dan smelt ik echt helemaal en voel ik me zo gelukkig.

groetjes sylvana

Wat schattig!! Thom is niet zo'n kroelkous, maar af en toe duwt hij toch zijn neus in mijn wang en/of slaat zijn armpjes om me heen, heerlijk!
Groetjes mv Thom

Terug
Bovenaan