Sinds een maand of 3 wilde Siebe 's middags niet meer slapen! In het begin niet zo'n succes omdat ik merkte dat hij er eigenlijk helemaal nog niet aan toe was om de hele dag wakker te zijn, maar goed, zijn broer stopte er ook mee 2 maanden voordat hij 2 jaar werd. Het ging dus eigenlijk een paar maanden redelijk goed, met ups en downs! Echter, nu sinds een week gaat hij gewoon weer slapen tussen de middag. Hij strubbelt wel tegen als we naar boven gaan, maar zodra hij zijn slaapzak aan krijgt en zijn tutje heeft, laat hij zich heel makkelijk in zijn bedje leggen en draait hij zich op zijn buikje en ja hoor, bijna voordat ik de kamer verlaten heb, slaapt hij al!!! Hij slaapt ongeveer 2 uur en eerlijk is eerlijk....ik vind het heerlijk!! Even een paar uurtjes voor mezelf, want Merijn zit 3 dagen in de week tot 14.45 uur op school. Ik hoop dat hij het nu nog even vol gaat houden. Na de herfstvakantie gaat hij naar de peuterspeelzaal op dinsdag en donderdag, dus dan gaat hij hoogstwaarschijnlijk zeker naar bed.
Wat kan het toch raar lopen hè!! Hahaha!
Groetjes Fonske, Merijn en Siebe.
Wat kan het toch raar lopen hè!! Hahaha!
Groetjes Fonske, Merijn en Siebe.