Siebe pikt zijn oude ritme weer op!!!

Sinds een maand of 3 wilde Siebe 's middags niet meer slapen! In het begin niet zo'n succes omdat ik merkte dat hij er eigenlijk helemaal nog niet aan toe was om de hele dag wakker te zijn, maar goed, zijn broer stopte er ook mee 2 maanden voordat hij 2 jaar werd. Het ging dus eigenlijk een paar maanden redelijk goed, met ups en downs! Echter, nu sinds een week gaat hij gewoon weer slapen tussen de middag. Hij strubbelt wel tegen als we naar boven gaan, maar zodra hij zijn slaapzak aan krijgt en zijn tutje heeft, laat hij zich heel makkelijk in zijn bedje leggen en draait hij zich op zijn buikje en ja hoor, bijna voordat ik de kamer verlaten heb, slaapt hij al!!! Hij slaapt ongeveer 2 uur en eerlijk is eerlijk....ik vind het heerlijk!! Even een paar uurtjes voor mezelf, want Merijn zit 3 dagen in de week tot 14.45 uur op school. Ik hoop dat hij het nu nog even vol gaat houden. Na de herfstvakantie gaat hij naar de peuterspeelzaal op dinsdag en donderdag, dus dan gaat hij hoogstwaarschijnlijk zeker naar bed.

Wat kan het toch raar lopen hè!! Hahaha!

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe.

Wha lekker toch? Jij dacht al je vrije uurtjes kwijt te zijn, kan je ineens weer over wat vrije tijd beschikken! Ik zou zeggen lekker van genieten!

Groetjes van Cissy

Lekker hoor weer even die rust in huis.

Meike is er erg mee aan het rommelen en viel gister dus op de fiets in slaap. Tja en dan? Dus op de bank maar neer gelegd. Maar wij denken echt dat ze s'middags bniet meer moet slapen omdat ze s'nachts klaarwakker ligt. En het komt wel beter uit met halen en brengen van Isa maar ja het moet wel uit haar zelf komen natuurlijk..

Geniet van je "rustuurtjes"

Groetjes Renske

Lekker rustig ineens weer voor je! Thom slaapt nog steeds 's middags en dat bevalt mij ook wel goed, dus ik hoop dat hij het voorlopig nog even vol houdt.
Groetjes Laura

Nou, lekker toch?!
Ik denk dat het ook met het weer te maken heeft. In de zomer heb je gewoon meer energie en met dit koudere weer is het toch heerlijk om op bed te liggen slapen?
Julian slaapt ook smiddags nog hoor (is wel sochtends vroeg wakker: half 7 pfff). Maar smiddags vind ik het wel heerlijk, nog even de handen vrij te hebben. Ik zou zeggen: geniet er maar van!

Ellen mv Julian

ja die kleintjes hebben echt een eigen willetje
Ivar zit hier al een poosje op de grote stoel aan tafel, maar de laatste paar dagen wil hij ineens weer in de kinderstoel, tja best hoor!

en Ivar slaapt ook nog tussen de middag, en ondanks dat het niet altijd even goed uitkomt, is het inderdaad heerlijk!

de laatste tijd laat hij me ook wel eens tot 9 uur 's ochtends slapen, wat een luxe, hij is zelf wel wakker maar ligt heerlijk nog in zijn bedje, kletst niet eens, ligt om zich heen te kijken en te denken denk ik...

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan