sientje?

A

Anoniem

Guest
hoi sientje...

hoe is het nu met je?

ik moet de laatste dagen veel aan je denken. ik hoop zo voor je dat je het goed kunt verwerken.  en snel weer met ons mee komt kletsen.
Al is het maar om elkaar de maand door te praten!

ik merk aan mezelf dat ik het nog altijd erg moeilijk vind. ik kan me voorstellen dat wanneer een miskraam je vaker overkomt, het nog veel moelijker moet zijn.

een dikke knuffel!!!
Carina

Hoi Carina
wat is er met sientje gebeurd?
Dat heb ik gemist meid

hoi filiz

hier haar berichtje op het draadje van 15 november...

sientje4 reageerde donderdag 22 nov om 14:10
Hoi allemaal,

Ik ga jullie helaas verlaten. Het is hier weer misgegaan...

Zo gaan we van de onderwerpen
- mei 2008 moeders
- wie ook NOD rond 15 oktober
- wie ook NOD rond 15 november
- juli 2008 moeders

naar nog even geen onderwerp totdat ik meer weet over wanneer m ´n cyclus is opgepakt.

Meiden, iedereen heel veel succes met het zwanger worden en misschien tot gauw.

Groetjes Sientje

hey getsie dat is balen joh,
jeetje het is ook niet leuk meer, heel veel sterkte sientje, als je dit leest.
Maar kop op meiden, we gaan gewoon door,
Heb 1,5 week geleden ook iets ergs meegemaakt, hoop dat niemand dat meemaakt.

Ik wil er wel over praten, maar het is voor dit forum niet zo een leuk onderwerp weet je
Dus weet niet of het wel verstandig is

Hee Carina,

Wat onwijs lief van je dat je een onderwerp voor me opent! Ik had eerst niet zo veel zin meer om te schrijven. Had ook net zoiets als jij van misschien maar even afstand nemen van het forum. Maar na net een weekendje weg te zijn geweest, en maandag je berichtje las had ik echt zoiets van, ja, wat superlief! Wat heb je dan zo een steun aan elkaar! Echt waar, zo voel ik dat echt. Heb ook echt weer helemaal de spirit om te gaan schrijven! Onwijs bedankt meid! Super!

Hier m ´n verhaal.
Woensdagavond begon het bloeden, die nacht werd duidelijk dat het mis ging en echt geen innestelingsbloeding meer was.
Donderdag ook nog eens een pittig gesprek om m ´n werk. Ook  kwam ik  m ´n collega ´s weer onder ogen nadat ik ´s ochtends had opgebeld met de mededeling dat ik niet kwam werken en alleen naar dat gesprek toeging. Was wel raar hoor.
Vrijdag gingen we een heerlijk weekendje weg. dat heb me wel goed gedaan.

Ik moet zeggen dat ik  niet  in de piepzak zit. Ben vrij nuchter en realistisch dat het nog heel vroeg was. Ben eerder blij dat het nu gebeurd dan over een week of 3. Dat lijkt me toch zo erg... Als je al wat verder bent dan verlies je ook meer bloed en heb je er meer last van lijkt me. Wat jij heb meegemaakt lijkt me erger dan dat het nu met 5 weken mis gaat. Bah, wat moet jij verdrietig zijn geweest zeg! Kan me goed voorstellen dat je er moeite mee hebt. Nu is het bloeden alweer bijna over. Ik hoop dat m ´n cyclus zich weer een beetje snel oppakt.

Ik zag dat je een onderwerp had geopend met wie z ´n nod tussen sint en kerst. Ik zit hier heeeeel misschien nog tussen. Het zal dan echt met kerst zijn denk ik, als ik het begin van de miskraam als dag 1 van de cyclus tel. Maar ik ga er vanuit dat het weer een week langer gaat duren om "op orde"   te komen. Dus dan heb ik m ´n NOD echt eind december of begin januari. Nu zag ik dat er ook weer wat meiden zijn die ook vorige maand (nod 15 nov.) zaten. Dus het lijkt me weer hartstikke leuk om daar mee te kletsen. Vind het ook leuk dat jij daarbij zit. Dus ik ga me gewoon weer aanmelden bij je topic!

Hoe is het verder met jou? En met de verhuizing en het geregel eromheen allemaal?
En hoe voel je je verder kwa het zwangerr worden?

@Filiz: jeetje, klinkt allemaal niet leuk wat er bij je gebeurd is. Je weet het he, als je het kwijt wilt kun je bij ons terrecht!

Heel veel lieve groetjes van mij

hoi sientje!

we zijn toch een soort van lotgenoten, en dan moet je er toch voor elkaar zijn!
Ik heb zelf vreselijk getwijfeld of ik wel met het forum door wilde gaan.
Op de een of andere manier kom ik er toch iedere keer weer terug.

de topics van meiden die net gestopt zijn met de pil en al denken dat ze zwanger zijn, die lees ik gewoon niet meer. dat scheelt me een hoop merk ik wel!

ik weet niet of het nu echt erger is wat ik heb meegemaakt. Natuurlijk moet je meer kwijt. bij jou zal het op een ongi lijken, bij mij was het toch wel heftiger. een minibevalling.
Wat mij niet loslaat is het feit dat het hartje geklopt heeft, dat het in beginsel dus goed was... ik vraag me soms nog weleens af wat er gebeurt moet zijn... niet dat ik me schuldig voel, maar meer vragen van wat er dan mis moet zijn geweest...

klets maar gezellig mee hoor... kun je voor ons duimen en wij daarna met zijn allen weer voor jou!

liefs Carina

Terug
Bovenaan