)-: Sil en Ida, waar zijn jullie? :-(

Hey Issie,

Wat lief dat je aan me denkt. Met mij gaat het goed (op helaas weer een keelontsteking na). Met Thomas gaat het helemaal uitstekend. Sinds zijn laatste sprongetje zit hij echt continue lekker in z'n vel en is het echt genieten. Zo'n verschil, da's echt onvoorstelbaar.

Hoe is het bij jullie? Heeft Efraim z'n 13-maanden sprongetje ook al gehad?

Veel liefs Ida

Hey Ida, fijn te horen dat het goed met je gaat. Balen zeg dat je weer keelontsteking hebt gehad.

Met ons gaat het ook goed. Efraim zit volgens mij nog wel in zijn sprongetje. Hij hangt de hele dag aan mijn broekspijpen zo ongeveer. Maar goed, ik blijf mezelf maar voorhouden dat het een fase is...
We hebben net twee weken vakantie achter de rug...die wel erg druk was, maar ook heel gezellig.

Hoi Issie,
Ik ben er nog wel hoor, probeer elke dag even te lezen, maar heb vaak geen puf om te reageren.
Hier gaat het wel redelijk, alleen heeft Chloë een fikse buikgriep te pakken en loop ik dus al een hele week poep te ruimen. Gelukkig ging het vandaag iets beter. Daarnaast zit ze volgens mij nog midden in haar sprong en is niet te hanteren.
Ook Kyara heeft buikgriep gehad, maar met haar gaat het wel weer.
Ik ben jullie niet vergeten hoor!
Sil

Hey Sil,

Fijn om weer eens wat van je te lezen. Balen zeg, van die buikgriep.
Hopelijk is je meisje er snel weer boven op en hoef jij geen poep meer te ruimen.
Efraim is trouwens ook niet te genieten...pfft...dus dat is misschien een schrale troost voor je.
Het zal denk ik de leeftijd wel zijn.
Ik las dat je weer een nieuwe baan zoekt en dat je aan het Sonja Bakkeren bent.
Wel goed zeg! Hopelijk vind je snel weer wat (en ook iets wat echt naar je zin is natuurlijk)!
Succes met alles!

Liefs,
Mariska

Hoi Issie ( en alle anderen)
Het scheelt wel te weten dat ze allemaal aan het springen zijn en Chloë niet de enige is die zo vermoeiend is. Ze hangt alleen maar aan mijn been, huilt heel veel en is ontzettend driftig!
Ook het slapen is een drama, zo was ze vanmorgen om kwart voor 5 wakker en weigerde daarna te gaan slapen.
Ik hoop dat ze snel uitgesprongen zijn.
Oh ja, Chloë heeft tegenwoordig een eigen site en ik zou het leuk vinden als Efraim en Thomas ( en alle anderen die willen natuurlijk) in het vriendenboekje staan.
Het adres is www.chloesannes.dreumessite.nl
Sil

Hoi Sil,

Thomas staat erbij hoor. Heel erg leuk om bij te houden.
Ik zag trouwens Efraim er ook bij en Heather. Grappig dat er meer kinderen later heel groot willen worden; zag ik pas nadat Thomas het had ingevuld, dus het is geen doorgestoken kaart.

groetjes Ida

Terug
Bovenaan