sil!??!?hoe gaat ie?

A

Anoniem

Guest
he sil.ik vroeg me af hoe het bij jou was.ik ben begin van de middag ongesteld geworden,maar nu is t weer even weg.de buikpijn en steken zijn ook opeens (bijna)weg.maar ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld ben.ik heb net even bij de etos nieuwe testen gehaald en ovulatietesten op internet besteld.ik wil graag precies weten wanneer ik mn eisprong heb.als hij keurig na 14 dagen is,is er niks aan de hand,want dan is het in het weekend.mijn vriend is internationaal chauffeur en alleen in t weekend thuis,vandaar...als mn eisprong eerder of later is dan word t een tikkie lastig.maar dat zien we dan wel weer.eerst deze ongi maar eens afwachten.
bij jou al wat te zien?
groetjes kari

Hoi Kari

Sorry dat ik nu pas reageerd, ik heb een erg druk weekend gehad.(slechte smoes natuurlijk, maar het is wel waar)

Tot gisterenavond nogsteeds niets...ben meteen vanuit mijn werk gaan sporten en toen ik thuis kwam nogsteeds niets...toen kon ik het echt niet meer houden en MOEST ik testen. Mijn man was het daar gelukkig helemaal mee eens. Hij keek en telde de minuten, ik was me al aan het voorbereiden op een teleurstelling, maar wat blijkt ZWANGER!!!!!! Vanmorgen voor de zakerheid nog een test gedaan en ja hoor het is echt waar!!! Ik ben echt helemaal happy!!!

Ik blijf voor jou en alle andere meiden duimen en ik zal het zwangerschapsvirus flink verspreiden!!! Laat me even weten als het voor jou echt duidelijk is, tot die tijd blijf ik duimen en aan je denken!!

Moet nu snel gaan werken.....

Liefs Sil

na 4 mnd dan toch gelukt!

WAUW SIL!!!GEFELICITEERD!!!!!GEWELDIG ZEG!!
en duimen kan je ook als de beste!want zoals ik al zei,mn ongi zette niet door.dus vanmorgen dacht ik:ik doe nog 1 test(de derde) met ochtendurine en dan hou ik op met zeuren.en wat denk je?!?!een heeeeel vaag streepje.wel heel vaag.als ik niet goed gekeken had had ik m niet gezien!!!maar ik blijf nog even kalm..ik wil een dikke vette streep zien waar ik geen bril bij nodig heb.wat denk jij?morgenochtend weer testen,of is het dan nog niet veel beter?
geniet ervan!!ooo...en ik moet nu voor t eerst naar mn nieuwe baan.naja..goeie afleiding.
ik hoop je in t oktoberforum te zien!!
groetjes kari

Terug
Bovenaan