Sil, Was jij dat nou??

A

Anoniem

Guest
 sorrie sorrie sorrie, maar weet niet meer zeker of jij dat nou was...
Heb ik nou met jou een hele tijd geleden elke keer over een helmpje "gepraat"??
Ik dacht het wel, maar weet het dus niet meer zeker (schaam schaam)
Ik was dus benieuwd wat jullie gedaan hebben (als jij het dus was!!), wel of geen helmpje en waarom??
Wij hebben het niet gedaan! De afplatting werd steeds minder en de vk houding is helemaal weg. Fysio komt nog 1 keer in de maand (toevallig vandaag, daarom dacht ik er ook aan) en die vind het ook erg goed gaan!
Haar hoofdje is nog niet helemaal mooi rond, maar volgens de fysio komt dat helemaal goed!
We moeten nu oefeningen doen om haar te stimuleren om met haar linkerhandje meer te doen (hier deed ze dus iets minder mee, is omdat ze dus een vk voor rechts had).
Mezelf was dat nog helemaal niet zo opgevallen maar toen ik de fysio de vorige keer met haar beig zag viel het me meteen op!
Ben benieuwd wat hij vandaag zegt, volgens mij zit er wel alweer verbetering in!

Enne...als jij het nou niet was, sorrie daarvoor! En wie was het dan wel??
Arggggg hoezo vergeetachtig?!?!?!?!?!?!

Ik heb het er wel over gehad. Zowel op het december als het november forum. Vandaag hebben we het helmpje opgehaald:

De rede dat wij er uiteindelijk voor gekozen hebben is dat de fysio er niets meer mee kon en dat haar oortjes nog verder af gingen wijken. Haar oortjes komen nooit meer helemaal recht te staan, maar op deze manier wordt het niet erger.
Verder kan ik er nog niet zoveel over zeggen, want ze moet er nog 3 dagen aan wennen.

Groetjes,
Natasja en Anne

Volgens mij heb ik het daar inderdaad met jou over gehad ja...  sorrie ben echt een beetje hopeloos vergeetachtig af en toe!

Hoe vind ze het? Zit ze er veel aan of vind ze het wel goed zo??
En hoe vinden jullie het?
Het lijkt me een beetje dubbel he...natuurlijk doe je het liever niet, maar als het moet dan moet het he!
En ik vind het nog leuk staan ook nog! En dat meen ik  echt hoor, valt me reuze mee!

Haaaai!

Vandaag is de 3e dag dat ze 'm op heeft. Anne geeft er echt niet om. 's Nachts mocht ze hem nog niet op, maar daar moeten we komende nacht of de nacht daarna mee beginnen. Ik kijk wel even hoe warm het is in haar kamertje. Vanmorgen lag ze op de commode en lag ze naar dat ding te graaien. En blij dat ze   was toen haar helm weer op mocht. Eigenlijk ben ik daar ook wel weer blij om, want we hoeven gelukkig geen gevecht aan te gaan om 'm bij haar op te doen.
We vinden het zelf wel even een hoop gedoe, maar toch hebben we er zelf voor gekozen. het moet dus maar even, en over 6 maanden heeft ze een mooi rond koppie en mag haar helm weer af.
Het enige nadeel is nu het warme weer. Ze zweet zich rot. Ze ligt nu ook in haar bedje met alleen een romper aan. Ik heb het dekentje en het lakentje eruit gehaald, dat is nu echt veel te warm.
Verder heb ik er niet zoveel over te melden. Ze heeft nog geen drukplekken, dus daar hoef ik me nog geen zorgen te maken.

Groetjes,
Natasja en Anne

Hai,

Wij waren ook gestart met een helmpje (toevallig hetzelfde helmpje als Anne op heeft) maar Reza reageerde er helemaal niet goed op. Ze werd er apatisch van. Dus wij terug. Zat de helm te strak. Arm ding!
Dus weer opnieuw begonnen. Reza wilde niet meer spelen en lachen, terwijl ze normaal gesproken zo'n vrolijk kind was. Knuffelen was ook een drama. We hebben het twee weken geprobeerd en zijn er toen mee gestopt.Ik wilde mijn vrolijke meisje terug.

We zijn nu gestopt en heel hard aan de slag gaan bij een osteopaat en de fysio. En Reza haar oortjes staan weer gelijk. De afvlakking is bijna vedwenen, maar zal nooit volledig verdwijnen. Je ziet het alleen nog als je heeeel goed kijkt en het weet. Wat mij betreft goed genoeg. Niemand is perfect en mijn hoofd is vast ook niet helemaal rond.

Wan

Ik was het dus niet
Ik heb wel een keer gereageerd, maar Chloë heeft het zelf niet.
Fijn dat het zo al veel beter gaat.
Ik heb trouwens ook ongelijke oren..vertelde de kapper een poos geleden. Ja, 28 jaar geleden letten ze daar nog niet zo op!
Sil

Denk eigenlijk dat niemand echt symetrisch is in z'n gezicht en zolang het niet te erg is...
Is het helmpje wel een beetje uit te houden met deze hitte??

Het gaat heel erg goed met Anne's helmpje. Ondanks de warmte!
Vanmorgen heeft ze de helm weer op gekregen, want ze hoefde er niet meteen mee te slapen en we moesten om de 2 uur even controleren of ze geen rode plekken kreeg. Mevrouwtje was meteen al naar de helm aan het graaien en deze was veel interessanter dan de fles. Met de helm op de fles dus leeg, want zonder helm wilde ze niet drinken, ook niet als ik die een heel eind bij haar uit de buurt had gelegd zodat ze 'm onmogelijk kon zien.
De 2e fles ging ook prima naar binnen. Ook met helm op. Ik heb nog wel even gekeken of ze geen plekken had, waarna ze het meteen op het krijsen zette, maar dat was toen de helm op was meteen weer over.
Nu ligt ze heerlijk te slapen in haar bedje, met helm op.
Ik denk dat we 'm vannacht ook maar op houden!
Ik ben zo trots op mijn meissie! Ze heeft nog geen een keer gezeurd door die helm. Ze wil hem heel graag op, dus dat is nu heel positief! Alleen die warmte..... pfffff..... maar Anne geeft er niet om.
Ik vraag me alleen af hoe dat vanavond in bad moet, want dan moet die helm echt even af!
Ow ja, het is net heerlijk gaan onweren en regenen! Heerlijk! Nu nog hopen dat het snel afkoelt.

Terug
Bovenaan