Sil!

A

Anoniem

Guest
hey Sil,
Ik vroeg me af hoe het nu op je werk gaat??
Gaat het al wat beter of vind je het nog steeds zo vervelend?
En hoe gaat het met jezelf? Weet niet waarom maar heb het gevoel dat het niet zo goed gaat met je...  
Hoop natuurlijk dat ik het mis heb!! Maar wilde het je toch even vragen!

Ik zie nu dat het misschien erg bemoeierig overkomt....maar zo bedoel ik het echt niet!

Vind het erg lief van je dat je aan me denkt!
Op mijn werk gaat het nog steeds niet echt lekker. Wel iets beter, dus ik blijf hoop houden. Maar ik zie teveel dingen die tegen mijn principes ingaan.
En op vrijdag als Chloë mee gaat, heb ik het helemaal niet naar mijn zin. Hoewel dat ook elke keer wel een beetje beter gaat.
Maar ze huilt best wel veel daar en wil absoluut niet drinken bij een ander. En dat maakt het voor mij erg lastig.
Maar ik moet het van mezelf nog een aantal maanden geven. Stiekem ben ik wel aan het kijken voor wat anders. Ik zou wel heel wat anders willen, maar weet nog niet zo goed wat.
Verder gaat het eigenlijk niet zo heel goed met me.
Ben zo ontzettend moe en huilerig. En ik heb steeds vaker dat het me allemaal heel erg benauwd.
Probeer wel zoveel mogelijk te praten met mijn vriend, maar aangezien ik niet zo'n prater ben, valt me dit zwaar.
Maar gelukkig zijn er nog heel veel momenten dat het wel goed gaat en kan ik ook nog steeds ontzettend genieten van mijn meiden.
Het komt vast wel weer allemaal goed.
Sil

Hey Sil,

Sorrie, maar ik lees even mee.
Wat vervelend zeg, dat het nog steeds niet erg lekker gaat op je werk.
Ik moest toevallig van de week ook ineens daaraan denken en vroeg
me ook af hoe het nu ging!
Het lijkt me zo moeilijk als je kindje op een andere groep zit en ze wil niet drinken en je hoort haar huilen. Ik kan me helemaal voorstellen dat je je dan rot voelt.
Dat helpt ook allemaal niet erg mee als je je al een beetje naar voelt.
Ik hoop echt voor je dat het snel weel wat beter met je gaat.
Wel goed van je dat je er met je vriend over praat! Blijf dat vooral doen he?!
Je hebt echt twee prachtige meiden... Daar mag je trots op zijn!!!

Je mag hier ook gerust je hart eens luchten en lekker alles er uit gooien hoor.
Als dat je helpt!

Ik wens je heel veel sterkte en succes!

XIssie

Hoi Sil,

Sorry, ook ik meng me even in jullie gesprek. Heeft je niet goed in je vel zitten ook met je werk te maken? Of is het mee anders om, dat je je nieuwe baan ook minder leuk vindt omdat je niet goed in je vel zit? Of is die baan gewoon niet leuk.

Wel kl*te trouwens. Ik kan me zo voorstellen dat je wel even op een lichtmoment zit te wachten nu en dan is het dubbel zo zwaar als je werk je niet bevalt. Vooral als het een nieuwe baan is.

En wel over praten hoor! Ook al zijn wij niet meer dan een paar rare namen en wat berichtjes, we leven wel met je mee. Tiep het maar van je af.

KT

Geeft niks dat jullie ook mee kletsen hoor. Doet me juist goed dat jullie met me meeleven.
Ik weet niet precies wat het is met die baan. Ik denk dat ik er eigenlijk gewoon op het verkeerde moment aan begonnen ben; ik zat al niet lekker in mijn vel en zo'n totaal nieuwe situatie doet er niet veel goed aan. Het is een beetje een wisselwerking, denk ik.

Het scheelt enorm dat ik het hier van me af kan schrijven. Misschien juist omdat alles zo lekker anoniem is; jullie kijken er heel onbevooroordelend tegen aan. M'n omgeving heeft toch wel een bepaald beeld van me.
En zo anoniem is het nou ook weer niet. Als iemand van hier zo kan merken dat het niet lekker met iemand gaat, dat betekent dat we dan toch wel erg met elkaar betrokken zijn. Ik weet zeker dat ik er weer wel uit kom, maar het valt af en toe niet mee.
Dank julie wel voor jullie luisterend (lezend) oor (oog).
Sil

vervelend zeg dat het op het werk nog steeds niet zo lekker loopt, en als je dan ook nog niet zo lekker in je vel zit is dat helemaal ........, ik denk idd ook wel dat het een soort wisselwerking is, ik vind het echt helemaal super op mn werk, en toen ik na mijn bevalling aan de anti-depressivia moest, mocht ik eigenlijk niet werken, vanwege het autorijden, ik ben toen met de medicijnen gestopt en gewoon gaan werken en daar ben ik echt van op geknapt, dus ik kan me wel voorstellen dat dit niet lekker loopt zo......

maar idd lekker van je afschrijven!!!

p.s zitten de ringetjes er al in bij je dochtretje?

groetjes susanne

Hé Sil,

Ik lees stiekem ook ff mee hoor, balen dat het niet zo lekker loopt momenteel ik hoop dan ook echt dat je gauw een nieuwe leuke baan mag vinden. Misschien idd een wisselwerking van je gevoelens op dat moment en een nieuwe baan je moet toch weer je draai vinden en wennen aan nieuwe collega's en dat valt normaal al niet mee laat staan als je dan niet helemaal lekker in je vel zit. Blijf bij jezelf en neem de tijd voor jezelf en je gezin, het komt allemaal goed meis!

Dikke !!!

Puk

Terug
Bovenaan