Silicium bij bekkenpijn

<p>Hoi, mijn verloskundige heeft silicium suppletie aangeraden ivm bekkenpijn. Dit schijnt met vrij recent onderzoek onderbouwd te zijn. </p><p>Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee? </p>

Dit verstevigt inderdaad bindweefstel en kan volgens mij veilig worden. Volgens mij icm B12 en collageen, maar dat zou ik niet zomaar bij slikken. Qua voeding zou je wel kunnen opletten dat je dit veel binnen krijgt. 
Heb zelf deze zwangerschap hele erge bekkenpijn en loop bij de gynaecoloog maar die heeft er niets over genoemd. 

Maar moet je dit in combinatie slikken, of mag het ook gewoon los? en waarom collageen en b12 niet tijdens zwangerschap?
Geen ervaring maar als dit mogelijk helpt ben ik wel geinteresseerd, nu 11 weken en voel het langzaam weer opkomen (mij mijn vorige zwangerschap erg veel last van gehad dus wil het niet nog een keer).

Wat Mamaa zegt heeft de verloskundige mij niet verteld, over de combinatie slakken
Zij heeft mij een artikel van het KNOV doorgestuurd. Wellicht valt er nog iets via die website over terug te vinden, of kun je het navragen bij je eigen vk? 
Hopelijk helpt het bij jou goed! 

Terug
Bovenaan