Silicone borsten en zwangerschap

Hoi,

Ik ben nu 7 weken zwanger en heb ook siliconen borsten. Zover ik weet kan dat geen kwaad en kan je ook gewoon borstvoeding geven als je dat wilt. Mijn ervaring zelf is wel (ik weet niet of het door de siliconen borsten komt) dat mijn borsten nu heel veel pijn doen en dat had ik met mijn eerste zwangerschap niet. Toen deden mijn borsten helemaal geen pijn, maar dat komt misschien ook omdat ik toen niet veel borst had hahahaha

Kus Mandy
 
Hoi Mandy,

bedankt voor je reactie. Ik zat ermee   echt in de waar. Ben bij de
huisarts met deze vraag geweest maar hij wist het ook niet.

Ga jij straks wel borstvoeding geven of is het een gedoe?

Gr.Nina

 
Hoi,

Ik heb bij Justin (mijn zoontje) ook geen borstvoeding gegeven. Dat ben ik nu ook niet van plan. Ik vind het zelf gemakkelijk als een ander ook even de fles kan geven en afkolven, zie ik ook niet zitten. Ga ook na mijn verlof weer meteen aan het werk, dan moet je het weer afbouwen. Weet wel, dat je er achter moet staan als je borstvoeding wilt geven, dus als je dat echt wil, dan moet je het zeker proberen. Ik stond er zelf niet achter, dus heb het ook niet geprobeerd en moet zeggen dat ik er ook geen spijt van heb gehad. Met de fles weet je precies wat ze binnen krijgen. Maar ja, moedermelk is weer gezonder zeggen ze. Dus tja, wat is wijsheid...... Ga lekker op je gevoel af, dat is het beste. Lukt het niet, dan kan je altijd nog de fles geven.

Kus Mandy
 
quote: Romashka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-09-2005 17:23:16'));

Hoi Mandy,
bedankt voor je reactie. Ik zat ermee   echt in de waar. Ben bij de huisarts met deze vraag geweest maar hij wist het ook niet.
Ga jij straks wel borstvoeding geven of is het een gedoe?
Gr.Nina


wat RAAR dat een huisarts daar geen antwoordt op heb ,
heeft hij je ook niet kunnen zeggen wie dat evt wel weet ?

groeten jaap
 
Hoi,

Ik heb geen ervaring met silicone borsten en borstvoeding geven, maar misschien kun je een lactatiedeskundige raadplegen, zij weten veel van borstvoeding af. Misschien heeft zij er een antwoord op  en heeft zij ervaringen van andere vrouwen te vertellen.

Groetjes Sanne
 
hoi,

ik heb er zelf geen persoonlijke ervaring mee, maar weet wel dat als er een tepelbesparende operatie (  dus dat de tepel niet helemaal is losgehaald) je nog borstvoeding kan geven. Vraag het desnoods na bij de chirurg die je heeft geopereerd of bij een borstvoedingorganisatie, zoals borstvoeding natuurlijk.
veel succes en hoop dat je snel antwoord zult krijgen op je vraag.

gr ilona
 
Terug
Bovenaan