A
Anoniem
Guest
he sil
waar ben je ?
gaat alles goed met je?
na je laatste bericht dat je je nog beroerder voelde dan tijdens de zwangerschap hebben we niks meer van je gehoord!! maakte me zorgen om je
met mijn gaat het ook niet echt lekker nog moet ik eerlijk zeggen ik kan me draai niet vinden en alles zit tegen,, nog steeds die wond die open is (moet maandag op controle komen)
en die bv die gewoon niet meer te doen is ik wou het zo graag weer op gang brengen maar het gaat gewoon niet ik ben er helemaal kapot van, de eerste 2 weken gingen zo goed ,,
en die yasser is sinds een dag of 4 steeds wakker snachts ik slaap ongeveer 2 uur per nacht geen idee wat er met hem aan de hand is dan,, pff zo vermoeiend allemaal en dan het huishouden wat doorgaat he ja die was enzo die loopt zo op niet normaal gewoon ,, ik weet dat ik na me 2 ling heel erg overspannen ben geweest en ik moet zo opletten dat het niet weer gebeurd nu voel me helemaal ook niet happy en op een roze wolk zitten meer op een zwarte ofzo,,,
ik merk ook dat ik er weer last van heb dat ik niet gewoon ben bevallen dat had ik na die 2ling ook het gevoel dat ze niet van mijn waren nu lijkt het dat het weer zo is als heb ik bij yasser wel het gevoel dat hij van mijn is maar meer dat ik gevaalt heb zeg maar ik weet niet heel raar allemaal,,,
ik hoop dat het met iedereen beter gaat dan met mijn pffff
veel liefs cora