@ sillyb

hoi hoi,

ik hoor thuis op het oktober forum, maar las hier in het topic over accupunctuur bij stuitligging dat jij een goede dokter wist in Voorhout. Mag ik jou vragen naar het adres??
Mijn kleine ligt namelijk in een stuit, en ik heb zelf al de hele zwangerschap het idee dat dat niet vanzelf gaat veranderen!! Aangezien ik in Leiden woon is voorhout voor mij goed te doen!

Alvast bedankt!!

gr. Peet
(32 weken)

hi Peet,

je hebt groot gelijk dat je acupunctuur wil gaan proberen: baat het niet, dan schaadt het niet!
Ik moet eerlijk gezegd wel zeggen dat ik niet weet op die vrouw waar ik naar toe ga ervaring heeft met stuitliggingen. Maar ik zie haar maandag weer  en dan zal ik het gelijk vragen. Maar ze is echt heel goed (een echte Chinese arts) en heeft me al bij heel veel kwalen geholpen (en ook heel veel bekenden en vrienden). En zoals ik al in een eerder berichtje meldde: sinds ik bij haar ben groei ik ineens wel als kool.
Ze gaat alleen wel binnenkort met vakantie, dus hopelijk heeft ze nog voor die tijd tijd voor je.
Ze heet Kwai vd Berg en haar nummer is 0252-230104.Ik heb maandag as om 8 uur een afspraak (tot ca 8.30 uur) dus als je dan belt, kan ik evt helpen met tolken (ze spreekt wel Nederlands, maar is niet altijd even goed te verstaan).
Ze werkt vanuit een omgebouwde garage (ziet er een beetje knullig uit, maar geloof me: ze is echt legendarisch). Ook veel artsen in Voorhout sturen patienten naar haar door als ze het niet meer weten...

Succes!
Sylvia

ik lees nu net je berichtje pas, dus heb ik helaas niet kunnen bellen. Ach met een beetje geduld versta je elkaar vaak toch ook prima. Maar in ieder geval bedankt, het adres staat zet ik meteen in mn adresboek!

gr Peet
(32 + 2wk)

Terug
Bovenaan