Silvy loopt zo trots.!

In ons vorige onderwerp ginge het over het lopen dat ze nog niet liep..maar we hebben goed nieuws en we zijn harstikke trots op onze kleine meid Silvy loopt los sinds dit weekend.!
Silvy is geboren op 21 januari 2009 en ze is nu 18,5 maand en trots dat Silvy is als ze een stuk los gelopen heeft echt geweldig.

Groetjes van de trotse ouders van Silvy

Hey wat leuk om te horen! En leuk dat je het even deelt... Goed voor je conditie want binnen de kortste keren loopt ze niet maar rent ze. Geniet ervan!!!

liefs Natasja

Hoi,

Bedankt voor jullie leuke reacties.!
Ik vond het leuk om te delen met jullie en wou het ook graag vertellen omdat we zo trots op onze kleine meid zijn.

Groetjes

Jeetje wat leuk voor jullie!! Elise is van 23 januari en ik de tijd gaat zo snel dat ik me al niet eens meer kan herinneren wanneer ze nou eigenlijk ging lopen. Zoals Natasja net al schreef, straks wordt het alleen maar rennen!!!!! Elise heeft natuurlijk ook haar grote broer die ze achterna gaat en daar een goed voorbeeld aan!!
Nou geniet ervan!!
Gr Antoi

Ja leuk hè? Zo trots als je al ouder dan ook bent. HIer loopt Loïs vanaf 16 maanden... nu rent ze al haar eigen beentjes voorbij! En het is een echte handenbinder geworden! Erg leuk!

Terug
Bovenaan