Lieve Tessje,
Bedankt voor je lieve berichtje! Ja, vandaag is mijn NOD en ik heb stiekem hoop! Gek he? Het zou een lot uit de loterij zijn, maar ik heb nog steeds erg gevoelige borsten en ik heb nog steeds geen afscheiding verloren (die ik normaal gesproken ongeveer 4 dagen van te voren verlies). Het zou eigenlijk niet kunnen (en mijn mannetje is er ook niet blij mee dat ik zo hoop), maar er zit volgens mij een klein kansje in! We hadden het gister er nog over dat we het niet zouden geloven als het wel zo was. Komende donderdag is mijn vader jarig en als ik dan nog niet ongi ben en ook nog geen voortekenen heb gehad, dan ga ik testen.
Vandaag gaat ook nog eens mijn beste vriendin bevallen en wordt ik weer 'tante'! Geweldig!!!!! Vannacht om 3 uur zijn haar vliezen gebroken en om 7 uur vanmorgen had ze 4 cm ontsluiting! Haar man heeft me om 7 uur gebeld om dit mede te delen en ik heb natuurlijk geen rust meer in mijn lijf! Phoeh, mijn hartje gaat tekeer! Ik leef op dit moment wel ontzettend met haar mee, het is ook haar eerste. Hopenlijk zet het snel door en ligt ze over enkele tijd te persen!
Veel liefs,
Een bijna tante Silvy (ik heb op dit moment al 4 echte neefjes en nichtjes, maar ik vind dit nog steeds erg speciaal)