Silvy1, Lily80, Grover......

A

Anoniem

Guest
......veel succes morgen!!!!!!!!!!!  

Silvy, voor jou hoop ik toch nog op een wonder. Al begrijp ik uit je vorige berichtjes dat die kans klein is, toch zal ik voor je duimen.

Groetjes, Tessje.

Hoi Tessje

Wat lief dat je ff een berichtje achter laat!!
Ik denk dat ik er morgen   nog een testje tegenaan gooi, temp is nog hoog, al 6 dagen constant 37.0 en 37.1 dus moet haast wel goed zijn.

Vanmiddag had ik een vaag streepje....

groetjes, grover

Dat zijn goede voortekenen!!!!! Ik hoop voor je het zover is!!! Ik zal voor je duimen! Laat je ff weten wat ie aangeeft morgen?

Groetjes, Tess.

Lieve Tessje,

Bedankt voor je lieve berichtje! Ja, vandaag is mijn NOD en ik heb stiekem hoop! Gek he? Het zou een lot uit de loterij zijn, maar ik heb nog steeds erg gevoelige borsten en ik heb nog steeds geen afscheiding verloren (die ik normaal gesproken ongeveer 4 dagen van te voren verlies). Het zou eigenlijk niet kunnen (en mijn mannetje is er ook niet blij mee dat ik zo hoop), maar er zit volgens mij een klein kansje in! We hadden het gister er nog over dat we het niet zouden geloven als het wel zo was. Komende donderdag is mijn vader jarig en als ik dan nog niet ongi ben en ook nog geen voortekenen heb gehad, dan ga ik testen.

Vandaag gaat ook nog eens mijn beste vriendin bevallen en wordt ik weer 'tante'! Geweldig!!!!!  Vannacht om 3 uur zijn haar vliezen gebroken en om 7 uur vanmorgen had ze 4 cm ontsluiting! Haar man heeft me om 7 uur gebeld om dit mede te delen en ik heb natuurlijk geen rust meer in mijn lijf! Phoeh, mijn hartje gaat tekeer! Ik leef op dit moment wel ontzettend met haar mee, het is ook haar eerste. Hopenlijk zet het snel door en ligt ze over enkele tijd te persen!

Veel liefs,

Een bijna tante Silvy (ik heb op dit moment al 4 echte neefjes en nichtjes, maar ik vind dit nog steeds erg speciaal)

Hoi Silvy,

Nooit de moed opgeven....maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit heel moeilijk is als je al zo lang bezig bent en zoveel teleurstellingen achter de rug hebt. Toch hoop ik dat je vandaag niet ongesteld wordt natuurlijk! De wonderen zijn de wereld nog niet uit...

Ik hoop ook dat alles goed gaat met de bevalling van je vriendin. Is dat niet extra moeilijk voor jou omdat je het zelf ook zo graag wilt? Misschien heb je er voor vandaag ook wat afleiding van zodat je niet de hele dag met angst naar de wc loopt.

In ieder geval blijf ik hopen voor je dat die rotduiveltjes wegblijven!

Liefs, Tess.

Nou Tessje, je zal het wel gezien hebben, we hebben de moed niet opgegeven want we zijn ZWANGER!!!!! Poeh, echt ongelooflijk.... Mijn borsten staan op springen en ik vind die nu eng! Ha,ha, raar he? Ohhhh, ben helemaal in de zevende hemel.....

Gisteren tante geworden van mijn beste vriendin (Quinten heet hij en is 3470 gram) en we gaan tegelijkertijd ook papa en mama worden... Pfffffff.....

Ik zat gisteren ook nog te denken, Tessje, hoe zit jij in je cyclus???

Veel liefs,

De zwangere Sil

Terug
Bovenaan