Loïs heeft altijd Nutrilon forte voor hongerige baby's gehad... maar dit is verschrikkelijk duur! Nu gaat het een stuk beter en we willen nu proberen overdag gewoon standaard melk te geven en voor de nacht en 's morgens vroeg Nforte. Ik heb gekozen voor similac omdat dit de goedkoopste is, maar vooral omdat deze oliën bevat die de ontlasting soepel houden, Loïs heeft snel harde poep. er is geen ander merk die deze speciale olien heeft en redelijk betaalbaar is!
Nu lees ik op de Nutrilon verpakking grote verhalen over immunofortis en prebiotische vezels. Op de similacverpakking wordt wel gesproken over ondersteunen van het afweersysteem, maar niet over prebiotische vezels. Betekent dit dat similac slechter is of dat het bouwstoffen mist? of gaat Nutrilon alleen prat op mooie verhalen en dure termen zodat iedere moeder zich bijna schuldig voelt als ze voor goedkoop kiest? Ik neem aan dat ook similac gewoon voldoet aan de strenge nederlandse eisen voor babyvoeding?
Hoe denken jullie erover?
Nu lees ik op de Nutrilon verpakking grote verhalen over immunofortis en prebiotische vezels. Op de similacverpakking wordt wel gesproken over ondersteunen van het afweersysteem, maar niet over prebiotische vezels. Betekent dit dat similac slechter is of dat het bouwstoffen mist? of gaat Nutrilon alleen prat op mooie verhalen en dure termen zodat iedere moeder zich bijna schuldig voelt als ze voor goedkoop kiest? Ik neem aan dat ook similac gewoon voldoet aan de strenge nederlandse eisen voor babyvoeding?
Hoe denken jullie erover?