Similac: uit de verkoop!

Even een mededeling voor alle similac-gebruikers!!

Ik hoorde vandaag dat de fabriek stopt met het maken van  similac!! Het kan zijn dat het volgende week al niet meer in de winkels ligt!! Dus hamsteren als het je top-merk is!
Ik was er net mee begonnen en het beviel me goed; qua prijs en Loïs kon er goed van poepen. Nu wilde ik vandaag even een voorraadje aanleggen en blijkt het eruit te gaan en nog heel snel ook! Ik dacht misschien over een halfjaar ofzo... dan zou ik nog gewoon door kunnen doen tot de opvolgmelk, maar nee.... ze zijn nu al gestopt.... het is dus tot de voorraad strekt!!!

Succes met het zoeken naar een fijn en als het kan ook goedkoop alternatief! Kunnen we hier even wat ideeën gaan uitwisselen? Ik vind het zo duur allemaal!
 
quote: Bloempje27 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-06-2009 16:48:54'));

Even een mededeling voor alle similac-gebruikers!!

Ik hoorde vandaag dat de fabriek stopt met het maken van  similac!! Het kan zijn dat het volgende week al niet meer in de winkels ligt!! Dus hamsteren als het je top-merk is!
Ik was er net mee begonnen en het beviel me goed; qua prijs en Loïs kon er goed van poepen. Nu wilde ik vandaag even een voorraadje aanleggen en blijkt het eruit te gaan en nog heel snel ook! Ik dacht misschien over een halfjaar ofzo... dan zou ik nog gewoon door kunnen doen tot de opvolgmelk, maar nee.... ze zijn nu al gestopt.... het is dus tot de voorraad strekt!!!

Succes met het zoeken naar een fijn en als het kan ook goedkoop alternatief! Kunnen we hier even wat ideeën gaan uitwisselen? Ik vind het zo duur allemaal!



De fabriek in Zwolle draait nog op volle kracht hoor!
Ik zou even bellen met hun consumentennummer:
Similac ® Servicelijn 0900-7464522 (25 ct/min.)

Deze geruchten hoor je al een paar maanden, maar meestal blijkt dan dat een drogist of supermarkt het uit het assortiment gehaald heeft. Bij voldoende vraag van klanten wordt het dan wel weer op de schappen gezet!
 
Hoi allemaal,

Ik had gisteren het nummer al gebeld en inderdaad similac stopt ermee.
Deze week is het nog wel te krijgen maar nummer 1 is snel op.
Nummer 2 zal waarschijnlijk volgende week moeilijk of moeilijker te verkijgen zijn en nummer 3 tot augustus ongeveer denken ze.
Dus inderdaad inslaan dus.
Maar ligt ook aan de voorraad van de winkels.

groetjes Fanny
 
Terug
Bovenaan