Similac: uit de verkoop!

Even een mededeling voor alle similac-gebruikers!!

Ik hoorde vandaag dat de fabriek stopt met het maken van  similac!! Het kan zijn dat het volgende week al niet meer in de winkels ligt!! Dus hamsteren als het je top-merk is!
Ik was er net mee begonnen en het beviel me goed; qua prijs en Loïs kon er goed van poepen. Nu wilde ik vandaag even een voorraadje aanleggen en blijkt het eruit te gaan en nog heel snel ook! Ik dacht misschien over een halfjaar ofzo... dan zou ik nog gewoon door kunnen doen tot de opvolgmelk, maar nee.... ze zijn nu al gestopt.... het is dus tot de voorraad strekt!!!

Succes met het zoeken naar een fijn en als het kan ook goedkoop alternatief! Kunnen we hier even wat ideeën gaan uitwisselen? Ik vind het zo duur allemaal!

Hai!

Hier nog steeds volledig bv! Maar begin het nu een beetje zat te worden.... Maar als k dan weer lees dat je de fv zo duur vindt, denk ik,... voor mij is het lekker goedkoop! En ik val nog steeds af! (Nog even en ik kan weer in maatje 42!!! HOERA!!) Ach...dan gaan we maar even door! Elise is tevreden en groeit nog steeds goed! Nog 5 weken werken en dan is het weer zomervakantie en ben ik weer iedere dag thuis....  

Gr antoi

Terug
Bovenaan