similac

ja ik wel het klontert niet is makkelijk klaar te maken bij ons eerste kindje gebruikt en nu weer bevalt ons prima en niet te vergeten het is wel goedkoper en dat is ook wel es lekker alles is al zo duur tegen woordig
 
Ja ik ken het wel maar heb het niet gebruikt omdat onze zoon als eerste de nutrilon kreeg en om dan weer over te stappen zag ik niet zitten,maar het is inderdaad een stuk goedkoper.
 
ik gebruik ook similac vanaf de geboorte voor onze dochter(nadat ze bv weigerde)...onze kraamverzorgster had er goede ervaringen mee, dus op haar advies. het gaat prima, geen last van krampjes, het klontert niet in tegenstelling tot friso wat we een paar keer erbij hebben geprobeerd omdat ze moeilijk kan ontlasten, en het is inderdaad de goedkoopste, wij zijn er heel positief over en haar ontlasting gaat ook beter.
 
Vanuit mijn werk gebruiken wij ook weleens Similac vanaf het begin op aanraden van de VK. Ikzelf heb het bij de oudste ook gebruikt maar dan nm 2 beviel me erg goed en onze zoon ook en hety is lekker goedkoop
 
Yep, ken hem ook , in het verleden gebruikt, kreeg het als advies mee om die te gebruiken, omdat ze hiermee wat mekkelijker ontlasting krijgen. Werkte inderdaadf heel goed. Geef nu nog BV, maar zal tzt weer overstappen op similac, overigens speelt de prijs hierin ook een grote rol!
 
ik ben er zelf mee groot gekregen me moeder zei zo je werd er een dik poppie van,nu geef ik me dochtertje van anderhalfe week het ook,had eerst nestle voeding en nu simolac en het scheelt wel 3 euro en het voed ook beter nog
 
Terug
Bovenaan