Similac

Hallo!

Is er iemand die ervaring heeft met de voeding Similac? Ik heb een baby van zeven weken en zij heeft enorme last van darmkrampjes. Wij hebben al alles geprobeerd en hebben nu gehoord dat Similac best eens zou kunnen helpen.

Ben benieuwd naar de reacties!
 
Hoi, ervaring bij 1 dochter, zij had wat last van krampjes ten gevolge van obstipatie. Ze gebruikte toen Nutrilon. Hiervan had ze geen last meer van toen ze similac kreeg. Ik had het ook van een vriendin gehoord, dat ze er goed van poepen. Nou, dat bleek ook zo.........bij ons in ieder geval.
Bij huidige babydochter, heb ik nu frisolac, omdat ik daar een groot pak van had liggen, en aangezien ze het hier prima op deed, ben ik dit blijven gebruiken.........( 1 x zo'n kant en klare voeding van nutrilon gebruikt, toen kreeg ze behoorlijk uitslag, krampjes en bijbehorend gehuil, dus gauw weer huidige voeding gebruikt en niet meer geswitched.....)
groet, succes, overigens beetje venkelthee geven doet ook wonderen, bij ons dan..............
 
Hoi,
Ik geef mijn dochter al vanaf dag 1 similac en ze is nu 8 weken oud.
Ze doet het hier heel goed op, geen krampjes, niet huilen.
Ik ben hier erg over te spreken.
Succes....
 
Mijn zoontje van drie maanden gebruikt ook similac. Heb eerst nutrilon gebruikt en zelfs nutrilon forte voor hongerige babies, maar vanwege krampen ben ik overgestapt. Het is niet meteen over gegaan maar wel binnen een termijn van twee weken, maar mteen wel al verandering in zijn humeur, hij was erg vrolijk en ook niet hongerig meer. Had deze voeding ook via een tip en het werkt echt. succes
 
wij gebruiken ook al vanaf dag 1 similac en onze dochter is nu bijna 11 maanden. Ze heeft nog nooit last van krampjes gehad en ontlasting gaat prima, zeer tevreden dus en het is ook nog de goedkoopste. succes
 
Heb tot 3 mnd borstvoeding gegeven en ben toen overgegaan op gedeeltelijk fles met Similac (2 bv 7:00 en 19:00 uur aangehouden). Ze doet het hier prima op en heeft nog nooit last gehad van krampjes. Nu (inmiddels 4 mnd)krijgt ze alleen nog flesmelk en maak ik de melk zelfs gewoon aan met water uit de kraan en ook dit gaat goed. Ben goed te spreken over Similac, goed en ook nog eens niet duur.
 
Terug
Bovenaan