Simon geboren

A

Anoniem

Guest

Hallo lieve allemaal,

Op 22 oktober jl is onze zoon Simon Willem Jan geboren...
Na de inleiding die om 10uur begon hadden we om 2 uur 4cm ontsluiting
daarna ging het heeel hard...om 1700 volledig ontsluiting en na een uur persweeen en
een flinke knip zag Simon om 17.48 het licht!
Hij woog 3950gr (flinkert dus) en was 48cm lang.
Simon doet het geweldig....Alleen de nachten alleen slapen geeft nog wel wat problemen...Met zijn mama gaat het wat minder, helaaas...
Na de knip en 5 hechtingen kwam er een blaasontsteking bij, flinke koorts en een bijna
kraambedpsychose....we hebben nu al 10 dagen hulp en ik zit flink aan de medicijnen...en dat is echt zwaar kl*ten.....Maar we hopen dat het elke dag wat beter zal gaan.....

Lieve meiden die nog moeten bevallen, heel veel succes en zet um op
en de meiden die al bevallen zijn: Van Harte!! En veel geluk en gezondheid toegewenst.

Liefs Jo en een knuf van Simon.

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Simon!!!! Gelukkig gaat alles goed met hem.

Wat een verhaal joh, dat is niet niks wat jij nu meemaakt. Hopelijk slaat de medicatie snel aan en ga je je snel wat beter voelen. Het is ook nogal wat, zo'n bevalling en alles wat erbij komt. Probeer lekker uit te rusten en laat alles maar over je heen komen, dan komt die roze wolk uiteindelijk echt wel (heeft na mijn eerste bevalling ook wel een paar weekjes geduurd hoor). Veel sterkte!!

liefs,
Ikke mv 1 & ?

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Simon!
Veel beterschap en hopelijk kan je er snel van gaan genieten!

Groetjes Andrea
35w4d

gefeliciteerd met je zoon!!!

ik hoop voor je dat je snel geneest en dat je lekker kan genieten!!

veel liefs cora

Hai lieve Jo,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Simon!!

Ik maakte me al zorgen om je en dat was dus terecht. Jeetje zeg wat een verhaal. Nou ik hoop dat je je snel beter gaat voelen en dat jullie dan lekker kunnen gaan genieten van jullie mannetje!!

Dikke kus!!

Liefs Wilma

Gut meid, wat een toestand!! Ik hoop dat je je snel beter voelt. Wel fijn dat je hulp hebt hoor!

Maar natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!! En wat een prachtige naam....  

groet,
Jinny

Gefeliciteerd en voor jezelf Beterschap.... probeer er van te genieten als je jezelf beter voelt  !
Gr Tanja

Van harte gefeliciteerd. En van harte beterschap met je zelf. Het is ook niet niks.
Liefs

Terug
Bovenaan