Simone en Jade!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Simone en Jade,

Al eventjes niets van jullie gehoord???!!! Hoe is het met jullie?
Hier is alles goed. Ik heb eigenlijk nergens last van , dus het zal wel niet zover zijn.... Maar bij mijn vorige zwangerschap had ik ook nergens last van, dus.......

Verder hebben we gisteren een brief gekregen van de kinderdagopvang. Wat is dat duur zeg!!! Maarja het is voor een goed doel!
Dan ga je wel eventjes nadenken of je wel een 2de kindje zou moeten krijgen.

Ik denk dat een tweede niet zoveel uitmaakt, vergeleken met de eerste. Veel dingen heb je al, zoals kinderwagen en buggy, box, wiegje e.d.

Ik ben echt benieuwd. Onze NOD komt er al snel weer aan!!! Veel succes met wachten. En ik duim voor ons allemaal!!!!

Groetjes

Hai Paris,

Wat leuk, een berichtje voor mij!
Ik kijk zeker elke dag even, maar kan niet altijd reageren, want zit dan op m'n werk.

De laatste paar weken heb ik veel last gehad van buikpijn, echt tot janken aan toe. Gisteren naar de huisarts geweest en die vertelde me dat ik waarschijnlijk een prikkelbare darm heb. Aan het eind van de dag, zoals nu, nemen de klachten toe en probeer ik het wat rustiger aan te doen. Helaas is er niets aan te doen. Ik eet nu eindelijk eens goed en dan dit!

Maar, elk nadeel heb z'n voordeel, om maar even met Johan Cruijf te spreken, ik hoef nu geen excuus meer te verzinnen voor het niet drinken van alcohol! :)

Kan niet wachten tot het volgende week is, dan weten we eindelijk of we deze maand geluk hebben of niet. Tellen we samen af?

Moet aan het werk, maar ben morgen lekker vrij!

Groetjes,
Jade

Terug
Bovenaan